در آستانه عید نورورز و با حضور مشاور رئیس جمهور صورت گرفت: افتتاح باغ پرندگان و دو پروژه گردشگری در منطقه آزاد ارس

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دو پروژه گردشگری در منطقه آزاد ارس افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش اعتدال پرس، با حضور اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور پروژه های باغ پرندگان و کافه و رستوران ماهی در […]

image_pdfimage_print

با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور دو پروژه گردشگری در منطقه آزاد ارس افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش اعتدال پرس، با حضور اکبر ترکان دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور پروژه های باغ پرندگان و کافه و رستوران ماهی در مسیر سایت توریسم منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

پروژه باغ پرندگان در پارک کوهستان ارس با هزینه ۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی افتتاح شد. در این پروژه که در بالا سر پارک زیبا و بزرگ کوهستان ارس احداث شده است پرندگان زیبا و زینتی از سراسر دنیا به معرض تماشا درآمده است.

همچنین در آستانه سال نو از تندیس شش تن از مشاهیر آذربایجان علامه محمد تقی جعفری، شهید مهدی باکری، شاعران توانای آذربایجان شیخ شهاب الدین سهروردی و حکیم سید ابوالقاسم نباتی، ستارخان و عباس میرزا در ورودی منطقه آزاد ارس رونمایی شد.

در ادامه بازدید اکبر ترکان از پروژه های گردشگری منطقه آزاد ارس، فاز نخست کافه و رستوران ماهی با هزینه ۶ میلیارد ریالی بخش خصوصی در مسیر سایت توریسم افتتاح و به بهره برداری رسید. در این مجموعه انواع ماهی بصورت زنده و غذای آماده در اختیار میهمانان می باشد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد اقتصادی کشور در ادامه به همراه مدیرعامل منطقه آزاد ارس از پروژه های در حال احداث از جمله پیست موتور سواری و اتومبیلرانی، مجموعه سایت گلخانه، مانژ اسب سواری، پارک ماهی و چندین پروژه دیگر که در مراحل اتمام برای میزبانی از میهمانان نوروزی هستند، بازدید کرد.

گفتنی است اکبر ترکان در این سفر کوتاه، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال احداث مسیر سایت توریسم منطقه آزاد ارس و ویژه برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس قرار گرفت.

انتهای خبر