اولین کشته تصادفات استان در سال ۹۳ به نام جاده اهر ثبت شد

نخستین حادثه تلخ رانندگی آذربایجان شرقی در سال ۹۳ یک کشته به همراه داشت.  به گزارش اعتدال پرس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی در گفتگویی با اشاره به اینکه این اولین حادثه تلخ سال جدید بود، گفت: صبح امروز جمعه ساعت ۶:۴۵ طی تماسی که با اورژانس تبریز شد، […]

image_pdfimage_print

نخستین حادثه تلخ رانندگی آذربایجان شرقی در سال ۹۳ یک کشته به همراه داشت.

 به گزارش اعتدال پرس، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی در گفتگویی با اشاره به اینکه این اولین حادثه تلخ سال جدید بود، گفت: صبح امروز جمعه ساعت ۶:۴۵ طی تماسی که با اورژانس تبریز شد، گزارشی مبنی بر واژگونی خودروی پیکان در جاده اهر کلیبر داده شد که با اعزام نیروهای امدادی اهر متوجه شدیم که متاسفانه یک نفر در دم جان باخته و فرد دیگری هم که مجروح شده بود به بیمارستان باقرالعلوم (ع) منتقل شد.

حبیب حسینقلیزاده با اعلام اینکه سرعت بالا و رعایت نکردن نکات ایمنی سبب حادثه هایی این چنینی می شود، گفت: رانندگان عزیز با اندکی صبر و حوصله و رعایت کردن اصول ایمنی می توانند مانع از حادث شدن حوادث این چنینی در روزهای ابتدایی سال شوند.

وی ضمن یادآوری هموطنان برای جلوگیری از تلخکامی در ایام عید، از هموطنان خواست در رعایت موارد ایمنی و ترافیکی بیشتر دقت کنند که امکان بروز حادثه برای همه مردم و مسافران نوروزی در جای جای کشورمان وجود دارد.

انتهای خبر