بارش برف در شهرهای آذربايجان شرقي و هشدار راه و شهرسازي

بارش نزولات آسمانی به همراه وزش باد در همه شهرهای استان آذربایجان شرقی به جز شهرستان میانه در 24ساعت گذشته آغاز شده و در برخی از شهرهاهمچنان ادامه دارد . مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: از 21 شهرستان این استان در 20 شهرستان شاهد بارش برف و باران بودیم. امیر شاهرخ حسن علیزاده افزود: […]

image_pdfimage_print

بارش نزولات آسمانی به همراه وزش باد در همه شهرهای استان آذربایجان شرقی به جز شهرستان میانه در 24ساعت گذشته آغاز شده و در برخی از شهرهاهمچنان ادامه دارد .

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: از 21 شهرستان این استان در 20 شهرستان شاهد بارش برف و باران بودیم.

امیر شاهرخ حسن علیزاده افزود: امروز بارش برف شهرستان های اهر، مراغه، کلیبر، هوراند، هریس و بستان آباد در این استان را سفید پوش کرد.

وی گفت: امروز در شهرستان های سراب و ملکان نیز شاهد بارش تگرگ و باران بودیم.


حسن علیزاده اظهارکرد: امروز در مجموع به غیر از شهرستان میانه، در کلیه شهرستان های استان شاهد بارش برف و باران بودیم.

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان شرقی گفت: در 24 ساعت گذشته بیشتر میزان بارندگی ار شهرستان مرند با 46 میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این بارش ها تا روز سه شنبه دوازدهم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت، افزود: پیش بینی می شود در سطح استان شاهد کاهش محسوس دما باشیم

اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از مسافران نوروزی خواست با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن برخی جاده های استان و کاهش دمای هوا تا 12 فروردین با رعایت سرعت مطمئن و قوانین راهنمایی و رانندگی لباس گرم و تجهیزات ایمنی خودرو به همراه داشته باشند .

انتهای خبر