تور رایگان ارس گردی از شرق تا غرب جلفا

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس از ارایه خدمات گردشگری رایگان به صدها گردشگر خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، بهرام سرمست با اعلام این خبر افزود: اتوبوس های رایگان ارس گردی در سطح شهر جلفا خدمات رایگان ارس گردی در بین جاذبه های گردشگری شرق تا غرب این منطقه را ارایه می کنند. […]

image_pdfimage_print

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس از ارایه خدمات گردشگری رایگان به صدها گردشگر خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، بهرام سرمست با اعلام این خبر افزود: اتوبوس های رایگان ارس گردی در سطح شهر جلفا خدمات رایگان ارس گردی در بین جاذبه های گردشگری شرق تا غرب این منطقه را ارایه می کنند.

 سرمست افزود: گردشگران با استفاده از این امکان می توانند در مسیر غرب منطقه آزاد ارس از پارک کوهستان تا کلیسای سنت استپانوس و جاذبه های موجود در این مسیر و در مسیر شرق نیز جاذبه های زیبای حاشیه رود ارس و آبشار آسیاب و سایر جاذبه ها تا مجموعه تاریخی کردشت را بصورت رایگان و همراه با راهنماهای تور به گردش بپردازند.

 

وی ارایه خدمات کیفی و جلب رضایت گردشگران را اساس کار ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد ارس اعلام کرد و گفت: 23 کمیته عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر ارس از 28 اسفندماه سال قبل با آغاز رسمی برنامه های نوروزی منطقه آزاد ارس با استفاده از امکانات لازم برای ارایه خدمات گردشگری و تفریحی مطلوب و بی نقص بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

 دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر ارس از استقبال ویژه گردشگران از مراکز خرید ارس خبر داد و گفت: مراکز خرید در منطقه آزاد ارس با ارایه اجناس در قالب کالای همراه مسافر از استقبال قابل توجهی برخوردار بوده اند.

 بهرام سرمست اسقبال کم نظیر گردشگران از ویژه برنامه های نوروزی در حال اجرا در مراکز مختلف منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: نمایشگاه ها، جشنواره ها، مسابقات مختلف ورزشی و تفریحی، برنامه های فرهنگی و هنری مختلف، ویژه برنامه های متعدد کودک و نوجوان با حضور هنرمندان تلویزیونی و ده ها ویژه برنامه تدوین شده برای ایام نوروز در مراکز جلفا، نوردوز، خداآفرین و روستاهای توریستی واقع در مسیر این مناطق با استقبال کم سابقه از سوی گردشگران روبرو بوده است.

انتهای خبر