یک هزار میلیارد ریال، سهم فرهنگ از بودجه امسال شهرداری تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از افرایش دو برابری سهم فرهنگ از بودجه امسال این شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: سهم فرهنگ از بودجه امسال تبریز یک هزار و 90میلیارد ریال است. وی از اختصاص 79 درصد بودجه به زیرساخت ها و سخت […]

image_pdfimage_print

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از افرایش دو برابری سهم فرهنگ از بودجه امسال این شهرداری نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: سهم فرهنگ از بودجه امسال تبریز یک هزار و 90میلیارد ریال است.

وی از اختصاص 79 درصد بودجه به زیرساخت ها و سخت افزارها خبر داد و افزود: این مقدار از بودجه فرهنگی از جمله به ساخت و تجهیز مجموعه های فرهنگی، حوزه ورزش، زیباسازی فضای شهری در شورای شهر تصویب شده است.

n00015595-b

حجت الاسلام حمیدی خواستار تخصیص بودجه به حوزه نرم افزاری فرهنگ و توسعه فرهنگی شد و گفت: انتظار می رود این خواسته در متمم بودجه امسال از سوی شهردار و شورای شهر مورد توجه و عنایت بیشتر قرار گیرد.

وی همچنین از ارایه سند کوتاه مدت در حوزه فرهنگ خبر داد و گفت: این سند دارای پنج راهبرد و 40 شاخص تعریف شده و به تمام شهرداران مناطق ابلاغ شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اشاره به نگاه ویژه به حوزه فرهنگ در مدیریت و شورای شهر تبریز گفت: در دوره جدید علاوه بر شهرداران مناطق تبریز 18 سازمان تبریز مکلف شده اند مدیر فرهنگی در سازمان خود را معرفی کنند.

انتهای خبر