دو انتصاب جدید در استانداری اردبیل/ قطار تغییرات، همچنان در ایستگاه فرمانداری ها

استاندار اردبیل در راستای تشکیل حلقه مدیریتی جدید استان و تغییر فرمانداران ، دو فرماندار جدید را به جمع مدیران دولت یازدهم در این استان اضافه کرد. به گزارش اعتدال پرس، با پیشنهاد استاندار و طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرمانداران جدید دو شهرستان نیر و سرعین منصوب شدند. با تغییر این دو فرماندار، لیست […]

image_pdfimage_print

استاندار اردبیل در راستای تشکیل حلقه مدیریتی جدید استان و تغییر فرمانداران ، دو فرماندار جدید را به جمع مدیران دولت یازدهم در این استان اضافه کرد.

به گزارش اعتدال پرس، با پیشنهاد استاندار و طی حکمی از سوی وزیر کشور، فرمانداران جدید دو شهرستان نیر و سرعین منصوب شدند.

با تغییر این دو فرماندار، لیست تغییرات فرمانداران استان اردبیل در دولت جدید  به عدد ۶ رسید و باید منتظر ماند و دید برای فرمانداری های نمین، گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار در روزهای آینده چه گزینه‌هایی معرفی شده و عهده‌دار مسئولیت و کار می‌شوند.

صمدی فرماندار شهرستان نیر شد

اکبر صمدی سرپرست  فرمانداری شهرستان نیر شد

با حضور استاندار اردبیل و در جمع شورای اداری شهرستان نیر، فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم، اکبر صمدی که پیش از این سابقه سمت فرمانداری گرمی و همچنین مدیرکل حوادث و بحران استان اردبیل را داشت و در سال‌های اخیر نیز به عنوان معاون برنامه‌ریزی شهرداری اردبیل مشغول خدمت‌رسانی بود به عنوان فرماندار جدید شهرستان نیر معرفی شده و از زحمات فرماندار قبلی این شهرستان میر فخرالدین زاهد قدردانی شد.

سوابق اجرایی ومدیریتی فرماندار جدید نیر :

۱- کارشناس رسمی وزارت کشور با رتبه خبره و مدرک فوق لیسانس برنامه ریزی شهری ۲- مدیر ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه استان(مدیریت بحران) ۳- مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل ۴- فرماندار شهرستان مغان ۵- معاونت اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری ۶- نماینده وزارت کشور در کمیسیونهای بدوی و تجدیدنظر ماده ۱۰۰ و ماده ۷۷ شهرداریهای استان ۷- مسئولیت شوراها، کمیسیونها و کارگروهها و کمیته های مختلف قانونی در سطح استان ۸- مشاور برنامه ریزی شورای اسلامی استان اردبیل ۹- عضو اتاق فکر و مشاور شهردار مرکز استان اردبیل ۱۰-معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری اردبیل

عاطف ناصری فرماندار جدید شهرستان سرعین شد

مراسم تودیع و معارفه فرماندارسابق و جدید شهرستان سرعین با حضور خدابخش استاندار اردبیل و مسئولین این شهرستان در سالن اجتماعات قهوه سوئی سرعین برگزار شد.

در این مراسم علی واحد فرماندار سابق سکان هدایت شهرستان سرعین را به فرماندار جدید عاطف ناصری تحویل داد.

ناصری پیش از این معاون فرماندار نیر و بخشدار مرکزی کوثر بود.

انتهای خبر