مدیرکل تربیت بدنی سپاه تشریح کرد: چگونگی انتقال باشگاه تراکتورسازی به سپاه و علت ممانعت از فروش این تیم به شرکت مس/ در انتخاب جلالی نقشی نداشتم

مدیر کل تربیت بدنی سپاه پاسداران در گفتگویی با یکی از خبرگزاریها از میزان نقش خود در باشگاه تراکتور سازی و پشت پرده انتقال آن سخن گفت. اعتدال پرس/مصطفی آجرلو مدیر کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم به موضوعات مختلفی پرداخته است. وی در بخشی از این مصاحبه به میزان […]

image_pdfimage_print

مدیر کل تربیت بدنی سپاه پاسداران در گفتگویی با یکی از خبرگزاریها از میزان نقش خود در باشگاه تراکتور سازی و پشت پرده انتقال آن سخن گفت.

اعتدال پرس/مصطفی آجرلو مدیر کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی تفصیلی با خبرگزاری تسنیم به موضوعات مختلفی پرداخته است. وی در بخشی از این مصاحبه به میزان نقش خود در باشگاه تراکتور اشاره میکند و میگوید:

زمانی که بنیاد تعاون سپاه کارخانه تراکتورسازی را خرید بحث خرید باشگاه مطرح نبود اما به صورت طبیعی از آنجا که باشگاه تراکتورسازی زیر مجموعه کارخانه بود به یکی از شرکت‌های بنیاد تعاون منتقل شد، از ابتدا هم دوستان در کارخانه و استان آذربایجان شرقی نسبت به تعیین هیئت مدیره باشگاه اقدام کردند و این فرآیند تا به امروز ادامه داشته است.

با این شرایط طبیعی است مسئولیت تصمیمات و اتفاقات در تراکتورسازی هم با مسئولان ذیربط باشگاه باشد. در سپاه از جمله سپاه عاشورا تلاش کامل شده تا تراکتورسازی روند رشد و صعود خود را طی کند.

آجرلو در این مصاحبه، نقش خود در انتخاب جلالی برای سرمربیگری تراکتور را نفی می کند وی در این باره می گوید:

تا به امروز هیچ دخالتی در مسائل باشگاه تراکتورسازی نداشته‌ام، چراکه وقتی خودم مدیرعامل بودم طعم تلخ دخالت‌های غیرمسئولانه را چشیده‌ام. باشگاه هیئت مدیره و مدیرعامل دارد و من در آمدن جلالی، نگه داشتن و رفتنش بعد از اختلاف سلیقه با مسئولان باشگاه هیچ نقشی نداشتم.

وی تنها در یک مورد نقش مستقیم خود در تراکتور را تایید میکند آجرلو به احتمال فروش تراکتور در سالهای قبل به یکی از گروههای سیاسی اشاره میکند و عنوان می دارد:

من تنها چند سال پیش زمانی که تفاهمی برای فروش باشگاه تراکتورسازی به جریان انحرافی و سیاسی در کشور صورت گرفت و هدف آن تغییر مسیر ورزشی این باشگاه به سوی جریان انحرافی و سیاسی بود با تمام قوا به همراه مسئولان ذیربط اقدام کرده و مانع شدم.

مسئول تربیت بدنی سپاه درباره اختلاف خود با علی کریمی که از زمان مدیریت وی در استیل آذین شروع شد نیز میگوید:

مدیریت و کادر فنی باشگاه تراکتورسازی در انتخاب بازیکن طبق سلیقه خود آزاد هستند. دوران کودکی ما هم گذشته و نسبت به اداره امور باید درست فکر کرد. هیچ ذهنیتی هم در مجموعه تراکتورسازی به جذب نکردن کریمی فکر نکرده چه برسد بخواهد به آن اقدام کند. اداره فوتبال از زاویه فنی سبب می شود تا نفسانیات جای خود را به رفتارهای عقلانی بدهد و در همینجا از علی کریمی به خاطر قبول مسئولیت و تلاش‌هایش در تیم تراکتورسازی تشکر می‌کنم.

انتهای خبر