انتصاب معاونین جدید شهرداری تبریز و منطقه آزاد ارس/ نجفی، مدیر برکنار شده اش را معاون کرد

مهندس عرب باغی، طی حکمی معاون جدید فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس طی حکمی صدیقیان از اعضای ارشد ستاد روحانی در استان را به معاونت فنی وعمرانی منصوب کرد. ارتقای سطح کیفیت خدمات سرمایه گذاری، بازرگانی، […]

image_pdfimage_print

مهندس عرب باغی، طی حکمی معاون جدید فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس طی حکمی صدیقیان از اعضای ارشد ستاد روحانی در استان را به معاونت فنی وعمرانی منصوب کرد.

ارتقای سطح کیفیت خدمات سرمایه گذاری، بازرگانی، افزایش بهره وری با توجه به ظرفیت و مزیت های منطقه، افزیش عمران و آبادانی منطقه، افزایش رشد و توسعه اقتصادی از طریق جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در منطقه از جمله اهداف تشکیل راه اندازی سازمان منطقه آزاد ارس در شهرجلفا  است.

کریم صدیقیان متولد ۱۳۳۹ در تبریز ، جانباز، برادر شهید ، از فرمانداران با سابقه کشور و از فرماندهان دوران دفاع مقدس و از اصلاح طلبان شناسنامه دار استان میباشد .

وی از مدیران ارشد ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در آذربایجانشرقی بود که مسولیت سازماندهی و هماهنگی  و فعال سازی ستادهای شهرستانی را بر عهده داشت .

صدیقیان به همراه جمعی از فعالان سیاسی استان، قبل از ثبت نام هاشمی رفسنجانی، روحانی و عارف  در نامه‌ای سرگشاده از سید محمد خاتمی  برای کاندیداتوری در انتخابات  ریاست جمهوری ۹۲ دعوت کرده بودند .

سوابق اجرایی و مدیریتی :

مدیر جهاد  استان

مدیر صنایع روستایی استان

فرماندار شهرستان هشترود ( در دولت اصلاحات )

فرماندار شهرستان مرند ( در دولت اصلاحات )

فرماندار شهرستان شبستر ( در دولت اصلاحات )

پیش از این ایرج حاتمی  تصدی معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزادارس را عهده دار بود.

معاون اجرایی شهرداری منصوب شد

 به گزارش اعتدال پرس، طی حکمی از سوی شهردار تبریز، جلیل باحجب به عنوان معاون اجرایی شهرداری تبریز معرفی شد.

انتصاب باحجب در این سمت در حالی است که دکتر نجفی شهردار تبریز چند ماه پیش، وی را از سمت رئیس بازرسی شهرداری تبریز عزل کرده بود که این امر برخی اعتراضات را در پی داشت!

در حکم دکتر صادق نجفی آمده است: نظر به سوابق ارزنده مدیریتی و اجرایی، جنابعالی را به عنوان معاون اجرایی شهرداری تبریز منصوب می کنم. امید آن که با بهره گیری از تجارب ارزنده مدیریتی و اصول و توان اجرایی و علمی، در مسیر خدمتگذاری موید و سربلند باشید.

گفتنی است باحجب، از مدیران باسابقه شهرداری تبریز است که مدیر بازرسی شهرداری تبریز و جانشین حراست شهرداری تبریز را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

انتهای خبر