سخنگوی شورای شهر بناب: خجالت می‌کشم بگویم روزی کارمند شهرداری بوده‌ام!

سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب گفت: تعدادی کارمندنما در شهرداری بناب آن قدر به پول‌های کثیف آلوده شده‌اند که بنده خجالت می‌کشم بگویم روزی کارمند شهرداری بوده‌ام. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بابک رحیمیان امروز در گفت‌وگویی در خصوص برخی کارکنان شهرداری و برخی سوء استفاده‌کنندگان از شهرداری اظهار کرد: اکثر کارمندان […]

image_pdfimage_print

سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب گفت: تعدادی کارمندنما در شهرداری بناب آن قدر به پول‌های کثیف آلوده شده‌اند که بنده خجالت می‌کشم بگویم روزی کارمند شهرداری بوده‌ام.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، بابک رحیمیان امروز در گفت‌وگویی در خصوص برخی کارکنان شهرداری و برخی سوء استفاده‌کنندگان از شهرداری اظهار کرد: اکثر کارمندان شهرداری انسان‌های نجیب و صادق و پاک دستی هستند ولی متأسفانه تعداد کمی از آنان که شاید در ادارات دیگر نیز ممکن است باشند، به حدی فاسد شده و به قدری دست خود را به پول‌های کثیف آلوده کرده‌اند که بعضی وقت‌ها بنده خجالت می‌کشم بگویم روزی کارمند شهرداری بوده‌ام.

IMAGE

وی افزود: عده‌ای از افراد سودجو هستند که با آنها در ارتباط بوده و از شهرداری سوءاستفاده می‌کنند ولی چند وقتی است که بنده و تعدادی از همکارانم به همراه شهردار دست آنها را از منافع شهرداری کوتاه کرده‌ایم و آنها نیز علیه ما شروع به جوسازی کرده‌اند.

این عضو شورای اسلامی شهر بناب تأکید کرد: بنده در اینجا به همه آنها هشدار می‌دهم که دست از شرارت بردارند در غیر این صورت کارهایی که در این شهر کرده‌اند را با مردم در میان خواهم گذاشت و همانطوری که شهردار نیز گفته‌اند، در مقابل تمام کج‌سلیقه‌ای‌ها خواهیم ایستاد.

رحیمیان از شهردار بناب به عنوان انسانی پاک، صادق و خستگی‌ناپذیر نام برد و گفت: وی تمام سعی و تلاش خود را برای آبادانی هرچه بیشتر شهر بناب بکار بسته و از طرف شورای شهر نیز به صورت کامل حمایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: اداره شهر بدون حضور و مشارکت واقعی شهروندان امکان‌پذیر نیست و داشتن شهری سالم ضامن سلامت روح و جسم شهروندان است که به اقدامات درست مدیران شهری و همکاری شهروندان بستگی دارد و بنده نیز از شهروندان عزیز خود می‌خواهم که با شهرداری و شورای شهر همکاری و تعامل داشته و به ما کمک کنند رسالتی که بر عهده داریم، آن را بخوبی انجام دهیم.

انتهای خبر