اختصاصی:پشت پرده دعوای تونی و نظمی و بلاتکلیفی تراکتورسازی؛کدام یک می رود: تونی یا نظمی!؟ /افشاء رقم پیشنهادی تراکتورسازی برای تمدید قرارداد تونی+اسناد

 سرمربی باشگاه تراکتورسازی گفت: مسئولان باشگاه پیشنهادی به من دادند که در شانم نبود. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در بحبوحه روی کارآمدن جمشید نظمی و تعویض سرمربی تراکتورسازی و از همان ابتدا معلوم بود که مدیرعامل جدید تراکتور موافق حضور تونی بجای جلالی نبود ولی با فشار هواداران و رسانه ها مجبور شد قرارداد بازگشت دوباره وی […]

image_pdfimage_print

 سرمربی باشگاه تراکتورسازی گفت: مسئولان باشگاه پیشنهادی به من دادند که در شانم نبود.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، در بحبوحه روی کارآمدن جمشید نظمی و تعویض سرمربی تراکتورسازی و از همان ابتدا معلوم بود که مدیرعامل جدید تراکتور موافق حضور تونی بجای جلالی نبود ولی با فشار هواداران و رسانه ها مجبور شد قرارداد بازگشت دوباره وی به راس تیم را امضا کند.

حال و با پایان لیگ، دوباره بحث ادامه حضور اولیویرا در تراکتور برای فصل بعد به چالش و حاشیه کشیده شده است و بازهم این دو مقابل هم قرار گرفته اند و رقم پیشنهادی مدیرعامل به تونی دقیقا نشان دهنده تمایل نظمی برای فراری دادن تونی است.

هرچند که از یک طرف تکلیف خود مدیرعامل تراکتورسازی هم برای بقا معلوم نیست و شایعاتی اخیرا مبنی بر برکناری وی بر سر زبان ها افتاده است. از طرف دیگر نیز به نظر می رسد تونی با علم به محبوبیت خود و با اهرم فشار هواداران، به دنبال رقم های بالا برای تمدید قرارداد خود است.

اختصاصی

تونی اولیویرا درباره وضهیت نهایی خود با باشگاه تراکتورسازی برای فصل آتی عنوان کرد: دو جلسه طی روزهای اخیر داشتیم.با این وجود جلسه روز یکشنبه برای من بسیار ناراحت کننده شد چون پیشنهادی که به من دادند در شانم نبود و فکر کردم قرارداد آقای باغ آبادی را پیشنهاد داده اند.از این پیشنهاد برداشتم این بود که  پس از بازی روز سه شنبه با لخویا باید بلیط برگشت به پرتغال را بگیریم و بروم.

وی ادامه داد:احتمال می دهم که در بیان پیشنهادشان و ترجمه آن اشتباه بوده است و به همین دلیل تا روز دوشنبه صبر می کنم.نکته جالب این بود که من در جلسه درباره پول صحبت نکردم و می خواستم درباره اهداف باشگاه و امکانات حرف بزنیم.منتظر بودم درباره سیاست های باشگاه صحبت کنیم ولی نشد.باشگاه چه می خواهد؟ جام؟ حضور موفق در جام باشگاه های آسیا؟ با کدام ابزار؟ کدام میدان؟ کدام بودجه؟

سرمربی تراکتورسازی درباره اینکه آیا حاضر است به خاطر هواداران این تیم از درخواست مالی اش بکاهد گفت:من همیشه می گویم ارتباط قلبی با هواداران تراکتورسازی دارم.به رستوران و فروشگاه می روم، مردم را می بینم، همه به من محبت می کنند. انتظار دارم فردا مطالبی که گفتند به انگلیسی ترجمه شود و من هم مطالعه خواهم کرد.وی درباره اینکه با این شرایط ماندنش در تراکتورسازی منتفی به نظر می رسد اظهار داشت:پس از بازی با لخویا قرارداد حرفه ای من تمام می شود.با این وجود ممکن است تصمیم باشگاه عوض شود و پیشنهاد دیگری به من بدهند.

نظمی: هیچ برنامه ای از سوی تونی ارایه نشده است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه گزینه نخست این باشگاه برای فصل آینده تونی اولیویرا است، گفت: هنوز این مربی برنامه ای به باشگاه ارایه نکرده است.

به گزارش  ایرنا،جمشید نظمی ، افزود: تاکنون سه جلسه با تونی در باشگاه برگزار کرده ام و قبل از این جلسات نیز حدود ۴۵ روز قبل برنامه های پیشنهادی را از ایشان درخواست نمودم که تاکنون جوابی از سوی تونی دریافت نشده است.

وی گفت: در جلسه دوم بین من و تونی مقرر شده بود مبلغ پیشنهادی را از وی دریافت کنم که چنین نشد، به همین خاطر در جلسه عصر روز گذشته /یکشنبه/ مبالغی از سوی باشگاه به وی اعلام شد و هم اکنون منتظر جواب تونی هستیم.

نظمی با بیان اینکه برخلاف ادعای تعدادی از رسانه ها به هیچ عنوان هنوز باشگاه و تونی قطع همکاری نکرده اند، اظهارکرد: مذاکرات خود با تونی را همچنان ادامه می دهیم چون وی گزینه اول و آخر ما برای سرمربیگری در فصل آینده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اینکه پیشنهادات و برنامه های تونی برای فصل آینده را دریافت کنم آنرا در اختیار هیات مدیره قرار خواهم داد تا بر اساس برنامه های در نظر گرفته شده، برای ماندن یا نماندن تونی تصمیم نهائی گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: پس از بازی فردای تراکتورسازی مقابل لخویای قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا حداکثر ظرف سه روز آینده تکلیف تونی اولیویرا در باشگاه تراکتورسازی مشخص خواهد شد.

رقم پیشنهادی تراکتورسازی برای تمدید قرارداد تونی افشاء شد (+اسناد)

 

باشگاه تراکتورسازی سرانجام از مذاکرات خود با اولیویرا پرده برداشت و رقم پیشنهادی خود به تونی را افشا کرد. جمشید نظمی مدیرعامل این باشگاه مبلغ ۱۰۰ هزار دلار بدون پکیج و یا ۱۵۰ هزار دلار با پکیج را به عنوان پرداخت اولیه پیشنهاد داده است و برای موفقیت در لیگ برتر، جام حذفی، آسیا و… نیز پاداش‌های مختلفی در نظر گرفته است.

در این بسته پیشنهادی برای پیروزی  مقابل تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس، نفت، فولاد و سپاهان نیز پاداش‌هایی برای این سرمربی در نظر گرفته شده و حتی پاداشی نیز برای معرفی استعداد‌های بومی گنجانده شده است. این در حالی است که تونی اولیویرا دیدار مقابل لخویا را آخرین حضور خود روی نیمکت تراکتور اعلام کرده است.در تصویر زیر که روی سایت باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته جزئیات این بسته پیشنهادی مشخص شده است:

 

انتهای خبر