حضور سرمایه گذار​ان​ چینی​ برای ​احداث نیروگاه برق ​در ارس

هیاتی از سرمایه گذاران و فعالان انرژی چین برای بررسی​ احداث یک نیروگاه برقی در منطقه آزاد ارس ​از این منطقه بازدید کردند. ​به گزارش  اعتدال پرس، این ​گروه چینی ضمن بازدید از منطقه آزاد ارس در دیدار با معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان منطقه آزاد ارس ​راه های تامین و فروش انرژی در […]

image_pdfimage_print

هیاتی از سرمایه گذاران و فعالان انرژی چین برای بررسی​ احداث یک نیروگاه برقی در منطقه آزاد ارس ​از این منطقه بازدید کردند.

​به گزارش  اعتدال پرس، این ​گروه چینی ضمن بازدید از منطقه آزاد ارس در دیدار با معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان منطقه آزاد ارس ​راه های تامین و فروش انرژی در ارس را در قبال تهاتر با سایر منابع انرژی مورد نیاز چینی ها مورد بررسی قرار دادند.​

در این دیدار ایرج حاتمی معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۸۰ واحد تولیدی، صنعتی، تجاری و گردشگری در منطقه آزاد ارس در حال احداث می باشند گفت: قطعا با راه اندازی این مجموعه ها زیرساخت های کنونی انرژی در منطقه آزاد ارس پاسخگو نبوده و این مهم سرمایه گذاری در زمینه انرژی را توجیح پذیر کرده است.
گروه سرمایه گذار چینی نیز ضمن ابراز علاقمندی برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس​ پیشنهادهای خود را برای نحوه همکاری با این منطقه ارائه کرد.

انتهای خبر