مشاور اقتصادی استاندار، رییس دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز با حضور رئیس و جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار شد. به گزارش اعتدال پرس، محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین گفت: دانشگاه تبریز ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای شکوفایی همه جانبه کشورمان و […]

image_pdfimage_print

مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز با حضور رئیس و جمعی از مدیران این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش اعتدال پرس، محمدرضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین گفت: دانشگاه تبریز ظرفیت‌های زیادی دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای شکوفایی همه جانبه کشورمان و به ویژه این منطقه به‌کار گرفته شود.

پورمحمدی افزود: امروزه اگر علم و فناوری کاربردی بوده و برای رفاه ملت‌ها و رفع مشکلات جامعه به‌کار گرفته شود، با ارزش خواهد بود که در این صورت نقش و جایگاه دانشگاه‌ها در جامعه نیز پررنگ‌تر می‌شود.

محمدعلی متفکر آزاد، رئیس سابق دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدیریت خود از جمله تفکیک این دانشکده از علوم انسانی و اجتماعی و ارتقای آن، حفظ و ارتقای کرامت انسانی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان، تلاش برای رفتار همراه با عدالت و نگاه علمی، برگزاری همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و … ارائه کرد.

داود بهبودی، رئیس جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی ضمن ارائه برنامه‌های خود، از تلاشش برای استفاده از مشارکت جمعی اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان در امور دانشکده برای توسعه همه جانبه آن و سامان دهی بخش آموزشی و اداری اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای، توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و بین  رشته‌ای، توسعه فضای فیزیکی و … در راس برنامه‌های اینجانب قرار دارد.

در پایان این مراسم داود بهبودی به عنوان رئیس جدید دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریز معرفی و از خدمات محمد علی متفکر آزاد قدردانی شد.

داود بهبودی، پیش از این مدیر امور پژوهشی و معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه مازندران، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه تبریز، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان آذربایجان‌شرقی، معاون برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان نظارت بر قیمت‌ها، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بارزگانی و مشاور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی را بر عهده داشت.

انتهای خبر