ادامه مسیر قطار دولت یازدهم در آذربایجان شرقی/ خداحافظی نعمتی از بنیاد شهید استان

همانطورکه پیش از این از سوی اعتدال پرس خبر داده شده بود، با شروع فصل کاری جدید دامنه تغییر مدیران استان دوباره از سر گرفته شده و پروسه پوست اندازی دولت یازدهم  وارد مرحله جدید دیگری می شود. گزارش اعتدال پرس حاکی است، دیروز طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و […]

image_pdfimage_print

همانطورکه پیش از این از سوی اعتدال پرس خبر داده شده بود، با شروع فصل کاری جدید دامنه تغییر مدیران استان دوباره از سر گرفته شده و پروسه پوست اندازی دولت یازدهم  وارد مرحله جدید دیگری می شود.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، دیروز طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل جدید بنیاد شهید آذربایجان شرقی منصوب شد.

بر اساس این گزارش، سید محمد علی شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران طی حکمی قاسم صمدیان را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استانآذربایجانشرقی منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقمندی شما به ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی منصوب می کنم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری بنیاد شهید باید دستگاه عصمت و طهارت باشد.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید، خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی های سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

لازم به ذکر است، قاسم صمدیان پیش از این به عنوان معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی مشغول خدمت بوده است.

بدین ترتیب نعمتی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از قطار مدیران دولت یازدهم پیاده خواهد شد و صمدیان جایگزین وی می شود.

حجه الاسلام و المسلمین شهیدی امروز بعد از ظهر در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجانشرقی شرکت میکند.

البته وی  امروز به دو منظور به تبریز می آید. وی قبل از ظهر به نمایندگی از رییس جمهور در مجلس بزرگداشت آیه الله ملکوتی شرکت می کند و بعد از ظهر نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجانشرقی حضور خواهد یافت.

مراسم تودیع و معادفه ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولین استانی برگزار می گردد.

پیش از این از حاج  یونس طاهری اسبق معاون فعلی امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و برادر شهید به عنوان گزینه نهایی برای مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجانشرقی  نام برده میشد.

گفتنی است تغییر مدیران فنی و حرفه ای، دانشگاه تربیت معلم، بیمه، ثبت و …. نیز تقریبا به مراحل نهایی رسیده است.

انتهای خبر