حمله موسوی خوئینی‌ها به محمدرضا عارف

موسوی خوئینی‌ها انتقادات عارف به اصلاح طلبان را برای گرفتن تایید صلاحیت در انتخابات دانست. به گزارش اعتدال پرس، جوان نوشت؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات شوراها، اختلافات میان اصلاح طلبان معتدل و افراطیون وارد فاز جدیدی شده است. برپایه این خبر، موسوی خوئینی ها، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که از او به […]

image_pdfimage_print

موسوی خوئینی‌ها انتقادات عارف به اصلاح طلبان را برای گرفتن تایید صلاحیت در انتخابات دانست.

به گزارش اعتدال پرس، جوان نوشت؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات شوراها، اختلافات میان اصلاح طلبان معتدل و افراطیون وارد فاز جدیدی شده است.

برپایه این خبر، موسوی خوئینی ها، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که از او به عنوان مرد خاکستری جریان اصلاحات یاد می‌شود، انتقادات تندی را متوجه دکتر عارف، از نیروهای معتدل اصلاح طلب کرده است.

این حامی میرحسین موسوی که بسیاری او را متهم اصلی آشوب ۳۰ خرداد سال گذشته می‌دانند، مواضع عارف را سودجویانه دانسته و انتقادات معاون اول دولت خاتمی به اصلاح طلبان را برای تایید صلاحیت گرفتن ارزیابی کرده است.

سخنان دبیر مجمع روحانیون مبارز پس از آن بیان شد که محمدرضا عارف، معاون اول دولت اصلاحات، چندی پیش، ضمن انتقاد شدید از عملکرد سران اصلاحات اظهار داشته بود: موسوی و کروبی مرگ اصلاحات را نزدیک کرده‌اند.

وی همچنین با انتقاد از اصلاح طلبان تندرو، از تاسیس بنیاد امید با مشی معتدل و در چارچوب نظام خبر داده بود.

انتهای خبر