شایعه برکناری مدیر کل آموزش و پرورش تکذیب شد

در حالیکه باتوجه به مخالفت اولیه برخی مسئولین استان و برخی محافل سیاسی دیگربا انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، از مدتها پیش شایعه عزل زود رس وی مطرح شده بود، معاون وزیر آموزش و پرورش این موضوع را تکذیب کرد. به گزارش اعتدال پرس، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور […]

image_pdfimage_print

در حالیکه باتوجه به مخالفت اولیه برخی مسئولین استان و برخی محافل سیاسی دیگربا انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، از مدتها پیش شایعه عزل زود رس وی مطرح شده بود، معاون وزیر آموزش و پرورش این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش کشور که در تبریز به سر می برد در واکنش به شایعه برکناری پاشایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و جایگزینی شخصی دیگر به جای وی بیان داشت: آقای پاشایی بهترین مدیر استان در سطح کشور هستند و بسیار خوب عمل کرده اند و انشاءالله بعد از این نیز به کارهای ابتکاری و زیبای خود ادامه خواهند داد. بنابراین خبر برکناری وی را تکذیب می کنم.

وی ادامه داد: ایشان مورد حمایت آموزش و پرورش بوده و هستند و خواهند بود.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر در مورد مهمترین تسهیلات دولت در سال جدید برای فرهنگیان اظهار کرد: آقای وزیر اعلام کرده اند یکی از این تسهیلات پرداخت بدهی های فرهنگیان به خصوص بازنشستگان و افزایش ۲۶ درصدی وام در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ خواهد بود.

کفاش در پایان خاطرنشان کرد: آخرین نکته ای که در مرحله نهایی است طرح رتبه بندی معلمان می باشد که در نوبت تصویب توسط دولت و مجلس است و بر اساس آن انشاءالله تحول عظیمی در وضعیت حقوقی معلمان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است صبج امروز معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور با حضور در تبریز در تقدیر از معلمان نمونه آذربایجان شرقی، به ۲۹ معلم نمونه، سفر به کربلا را هدیه داد.

انتهای خبر