رونمایی از نام اسپانسر پرسپولیس

شرکتی که با یک رقم بالا برای دو سال امتیاز آگهی های تبلیغاتی دور زمین های برگزاری مسابقات لیگ برتر را از سازمان لیگ خریداری کرده، اسپانسری باشگاه بزرگ پرسپولیس را نیز اخذ کرده است. بدون شک هیچ اسپانسری حاضر نیست بدون اینکه نامش فاش شود، هزینه های یک تیم بزرگ مانند پرسپولیس را پرداخت […]

image_pdfimage_print
شرکتی که با یک رقم بالا برای دو سال امتیاز آگهی های تبلیغاتی دور زمین های برگزاری مسابقات لیگ برتر را از سازمان لیگ خریداری کرده، اسپانسری باشگاه بزرگ پرسپولیس را نیز اخذ کرده است.

بدون شک هیچ اسپانسری حاضر نیست بدون اینکه نامش فاش شود، هزینه های یک تیم بزرگ مانند پرسپولیس را پرداخت کند.

مسئولان وزارت ورزش که این روزها اصرار بسیار زیادی برای مخفی نگه داشتن نام اسپانسر مالی باشگاه پرسپولیس دارند، وقتی با این شبهه خبرنگاران روبرو شدند پاسخ دادند که نمی خواهیم طلبکاران مسئولان این شرکت را کلافه کنند.

از آنجایی که خبرنگاران معمولا این حرف ها را نمی پذیرند، شایعه شد که خود وزارت ورزش قرار است اسپانسر پرسپولیس باشد! و البته تا زمانی که از حامی مالی پرسپولیس پرده برداری نشود، این شایعه تداوم خواهد داشت.

برخی ناظران معتقدند، وقتی که مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس رسانه‌ای می‌شود؛ دیگر مخفی نگه داشتن نام اسپانسر به شدت مشکوک است!

از یک منبع موثق شنیدیم “کانون ایران نوین” که با یک رقم بالا برای دو سال امتیاز آگهی‌های تبلیغاتی دور زمین‌های برگزاری مسابقات لیگ برتر را از فدراسیون فوتبال خریداری کرده حالا هم به لطف پشتوانه بالایش در بحث مالی و احتمالا نفوذ در فدراسیون، موفق شده اسپانسر تیم پرسپولیس باشد.

گفته می‌شود نام اسپانسر جدید پرسپولیس قرار است فردا رسانه‌ای شود.

جام نیوز

انتهای خبر