با تصویب شورای شهر، نرخ افزایش کرایه تاکسی در تبریز ۲۵ درصد اعلام شد/ آیا امیدی به پایان بی قانونی ها و تدبیر مسئولان نظارتی است!؟

بعد از مدتها بلاتکلیفی و هرج و مرج در دریافت کرایه تاکسی ها در کلان شهر تبریز، سرانجام در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با تصویب اعضا، مقرر شد کرایه تاکسی های شهر تبریز ۲۵ درصد افزایش یابد. به گزارش اعتدال پرس، در جلسه علنی امروز یکشنبه شورای شهر تبریز، لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز افزایش ۳۰ […]

image_pdfimage_print

بعد از مدتها بلاتکلیفی و هرج و مرج در دریافت کرایه تاکسی ها در کلان شهر تبریز، سرانجام در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با تصویب اعضا، مقرر شد کرایه تاکسی های شهر تبریز ۲۵ درصد افزایش یابد.

به گزارش اعتدال پرس، در جلسه علنی امروز یکشنبه شورای شهر تبریز، لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز افزایش ۳۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها بود که  رأی نیاورد اما اعضای شورا با افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها موافقت کردند و این لایحه بعد از چندین هفته بلاتکلیفی تصویب شد این در حالیست که تاکسی ها در این مدت تا ۵۰ درصد افزایش نرخ را نیز اعمال و آنرا تقریبا تثبیت و به مردم تحمیل کرده اند و معلوم نیست آیا مسئولان تاکسیرانی بازهم برای برخورد با خودسری های برخی رانندگان بهانه تراشی خواهند کرد!؟

شورای شهر تبریز

گفتنی است با اینکه تا امروز لایحه ای در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی ها تصویب نشده بود اما بسیاری از رانندگان خودسرانه کرایه ها را افزایش داده بودند. بلاتکلیفی رانندگان و مردم در خصوص نرخ کرایه، باعث مشاجره بین رانندگان و مسافرین می شد و هر کدام از طرفین خود را محق می دانستند.

در این جلسه همچنین بعضی اعضای شورای شهر تبریز خواستار رایگان شدن تردد با اتوبوس های شهری شدند.

 همچنین جلسه فوق العاده ای برای بررسی لوایح باقیمانده به رأی گذاشته شد که این جلسه فوق العاده تصویب نشد.

 جلسه بعدی شورا روز یکشنبه هفته بعد تشکیل خواهد شد و این جلسه صرفاً برای تصویب لوایح باقیمانده اختصاص خواهد یافت.

انتهای خبر