رابطه غیراخلاقی حاصل از ارتباط ایتنرنتی غیرمجاز در تبریز

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت : دوستی و ارتباط دختر با پسر از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و قرار ملاقات حضوری در دنیای واقعی، زمینه ساز رابطه غیر اخلاقی شد. به گزارش اعتدال پرس، “سرهنگ محمد قاسملو” در تشریح این خبر اظهار داشت : چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی […]

image_pdfimage_print

 رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت : دوستی و ارتباط دختر با پسر از طریق شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و قرار ملاقات حضوری در دنیای واقعی، زمینه ساز رابطه غیر اخلاقی شد. 
به گزارش اعتدال پرس، “سرهنگ محمد قاسملو” در تشریح این خبر اظهار داشت : چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه دخترش از طرف یک نفر مورد اذیت جنسی قرار گرفته و فرد مذکور با تهیه فیلم و عکس از دختر وی ، اقدام به تهدید و اخاذی می نماید ، پرونده در دستور کار یکی از کاراگاهان تیم اجتماعی این پلیس قرار گرفت. 
این مقام انتظامی افزود :در بررسی های اولیه مشخص گردید که متهم از طریق فیس بوک و تماس های تلفنی مداوم دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است .مستندات فنی اولیه جمع آوری و مهتم شناسایی و به این پلیس احضار که در تحقیقات اعلام نمود ،چندی پیش از طریق کلوب با وی آشنا شده و بعداً در بیرون از فضای مجازی با وی ملاقات و با همدیگر ارتباط غیر اخلاقی داشتیم. 
وی تصریح کرد : بعد از چندی به ارتباط دوستی دختر با یک پسر دیگر پی برده و به جهت جلوگیری کار و ارتباط وی با فرد دیگر اقدام به تهیه فیلم غیر اخلاقی از وی نموده و آن فیلم را نگهداری کردم و می خواستم از آن طریق وی را از کار خلاف دور نگه دارم ، سیستم های رایانه ای متهم جمع آوری و پس از صحت وجود فیلم غیر اخلاقی ضبط شده از دفتر ، پرونده تکمیلی به عرض مرجع قضایی منعکس و برای متهم به جهت اخاذی و تهدید و سوء استفاده قرار بازداشت صادر شد. 
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد : به همشهریان عزیز توصیه می شود، دوستی ها و ارتباطات اینترنتی هیچ وقت کاملا مورد اطمینان و اعتماد نبوده و از قرار ملاقات با دوستان اینترنتی در بیرون از فضای مجازی خودداری نموده و با تقویت پایبندی خود به اصول اخلاق اسلامی ایرانی آبرو و شخصیت خود را در معرض خطر قرار ندهید. . در همه حال پلیس فتا آماده همکاری های مردمی بوده و آماده خدمت رسانی به کلیه کاربران حوزه فضای مجازی می باشد. آدرس سایت CyberPolice.ir می باشد(پلیس فتا ، همراه امین شما در فضای مجازی).

انتهای خبر