سونامی تغییرات در دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنان ادامه دارد/انتصاب رییس دانشکده پرستاری و رییس بیمارستان الزهرا

انتصابات دکتر صومی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنان ادامه دارد و با دو انتصاب اخیر، شمار تغییرات این دانشگاه به ۳۲ رسید تغییراتی که افکار عمومی را به شدت منتطر تحولات ملموس و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و رفع نابسامانی های گذشته می کند. به گزارش اعتدال پرس، در جدیدترین انتصابات رییس دانشگاه […]

image_pdfimage_print

انتصابات دکتر صومی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنان ادامه دارد و با دو انتصاب اخیر، شمار تغییرات این دانشگاه به ۳۲ رسید تغییراتی که افکار عمومی را به شدت منتطر تحولات ملموس و ارتقاء کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و رفع نابسامانی های گذشته می کند.

به گزارش اعتدال پرس، در جدیدترین انتصابات رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ، طی احکام جداگانه ای دکتر پروین باستانی علمداری  به سمت رییس بیمارستان الزهرا و دکترسکینه محمدعلیزاده بعنوان رئیس دانشکده پرستاری مامایی تبریز منصوب شدند.

روز گذشته طی مراسمی باحضور دکترطاهراقدم قائم مقام رئیس دانشگاه  و دکتر تقی زادیه معاون درمان ، از خدمات دکتر حیدرعلی اسماعیلی رئیس قبلی مرکز آموزشی درمانی الزهراتقدیر و دکتر پروین باستانی بعنوان رئیس این مرکز معرفی شد.

دکتر طاهر اقدم در این مراسم با اشاره به آغاز اجرای فاز اول طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم اردیبهشت ماه گفت: علی ارغم وجود برخی کاستی ها در این برنامه ، خوشبختانه روند رو به بهبودی را شاهد هستیم که امیدواریم باتلاش وحمایت های بی دریغی که وزیر محترم بهداشت و ریاست محترم دانشگاه و همکاران دخیل در سیستم سلامت دارند، بتوانیم خدمات خوبی در عرصه سلامت به مردم عزیز ارائه دهیم.

وی بااشاره به اینکه هدف از جابجایی ها این است که همکاران نفسی تازه کنند و از تجربیات دیگر عزیزان نیز درعرصه های مدیریتی استفاده گردد، افزود: بایستی در نظام اسلامی دست به دست هم دهیم تا در رفع مشکلات حوزه بهداشت ودرمان موفق باشیم.

دکتر طاهراقدم همچنین از کلیه پزشکان ، ماما و اساتید و متخصصین زنان وزایمان خواست در جهت اجرای طرح تحول نسبت به ترویج زایمان طبیعی و ارتقای تعداد زایمان ها در جهت سیاست های افزایش جمعیتی ، همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر پروین باستانی علمداری متولد هادیشهر، متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص  دستگاه ادراری زنان بوده و عضو  هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با درجه دانشیار است. 

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده پرستاری مامایی تبریز برگزارشد

طی مراسمی دیگر از خدمات دکتر پرویز شهابی تقدیر و دکترسکینه محمدعلیزاده چرندابی بعنوان رئیس دانشکده پرستاری مامایی تبریز منصوب شد.

 دکتر اصلان آبادی معاون آموزشی دانشگاه دراین مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت امام علی علیه السلام با اشاره به بیانات ایشان در رابطه با رفتار مدیران گفت: باید با الگوگرفتن از فرمایشات مولای متقیان عدالت در رفتار را پیشه کار کنیم و البته برای انجام کارهای سنگین همیشه یاعلی می گوییم .

وی با تشکر از خدمات چند سال دکتر شهابی که این مسئولیت سنگین را با وجودکمبودامکانات و اعتبارات برعهده گرفته و باجدیت و پشتکار پیگیر امورات دانشکده بودند که منجر به قدم های مفیدی برای دانشکده شد، افزود: سیاست کلی دانشگاه بر این است که مسئولین دانشکده ها از مجموعه خود دانشکده ها انتخاب شوند وبا توجه به توانمندیهای افراد و مقبولیت عمومی منصوب میشوند.

 وی همچنین خواستار همدلی و هماهنگی کلیه مدیران وکارکنان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه و عرصه بهداشت ودرمان شد.

دکترسکینه محمدعلیزاده چرندابی فارغ التحصیل کاردانی مامایی  دانشگاه علوم پزشکی تبریز در شهریور ۱۳۶۴ ، فارغ التحصیل کارشناسی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز در فروردین ۱۳۶۸ ، کارشناسی ارشد با گرایش آموزش بهداشت مادر وکودک از دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۷۳ و phd بهداشت باروری از دانشگاه استکهلم سوئد میباشد .

 

انتهای خبر