دور جدید تغییرات در استانداری کلید خورد/ انتصاب بخشداران و معاونین جدید فرمانداری های استان

با اتمام پرسه انتصاب فرمانداران و مدیران ارشد استانداری آذربایجان شرقی، دور تازه تغییرات مدیریتی در دستور کار استانداری قرار گرفته و طی آن بخشداران و معاونین جدید فرمانداران معرفی شدند. به گزارش اعتدال پرس، در اولین روز این تغییرات مراسم معارفه ۶ بخشدار و ۳ تن از معاونین جدید فرماندار در شهرستانهای تبریز، مراغه، آذرشهر […]

image_pdfimage_print

با اتمام پرسه انتصاب فرمانداران و مدیران ارشد استانداری آذربایجان شرقی، دور تازه تغییرات مدیریتی در دستور کار استانداری قرار گرفته و طی آن بخشداران و معاونین جدید فرمانداران معرفی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، در اولین روز این تغییرات مراسم معارفه ۶ بخشدار و ۳ تن از معاونین جدید فرماندار در شهرستانهای تبریز، مراغه، آذرشهر و ملکان برگزار شد.

این گزارش حاکی است، طی روزهای آتی حکم انتصاب دیگر بخشداران و معاونان فرمانداری ها از جمله جلفا، بناب و … نیز صادر و مراسم معارفه آنها برگزار خواهد شد.

بخشدار جدید تبریز از سوی وزیر کشور منصوب شد+ بیوگرافی

مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی پیشین و جدید تبریز بعد از ظهر امروز در فرمانداری تبریز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رحیم شهرتی‌فر فرماندار تبریز، مدیر کل ستاد انتخاباتی استانداری آذربایجان‌شرقی و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای تبریز برگزار شد، از زحمات ایوب دهقان بخشدار مرکزی پیشین تبریز تقدیر شد و مرتضی محمدزاده با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور که توسط فرماندار تبریز قرائت شد، به سمت بخشداری مرکزی تبریز منصوب شد.

فرماندار شهرستان تبریز در این نشست گفت: با تغییر رویکرد ها طبیعی است که امکان دارد برخی جابجایی ها هم در سطح مدیران صورت پذیرد. وی تاکید کرد: البته این بدان معنی نیست که مدیران قبلی دغدغه خدمت نداشته اند ولی تغییرات با هدف جاری شدن هرچه بیشتر نظرات مردم صورت می گیرد.

شهرتی فر با اشاره به زحمات دهقان بویژه در هنگام زلزله سال ۹۱ گفت: دهقان صداقت و انگیزه کافی برای خدمت به مردم داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مسئولیت ها و اختیارات بخشداری ها با یکدیگر تناسب ندارد گفت: در عمل مسئولیت زیادی بر دوش بخشداران وجود دارد اما اختیارات آنها بسیار محدود است و بنابر این جای دارد در مجموعه وزارت کشور و استانداری در این رابطه تجدید نظر صورت گیرد.

ایوب دهقان بخشدار مرکزی پیشین تبریز نیز در این مراسم با تشکر از همه دستگاههایی که در طول دوران مسئولیت وی با او همکاری کرده اند، از همه آنها طلب حلالیت کرد و برای محمد زاده آرزوی موفقیت نمود.

مرتضی محمدزاده متولد ۱۳۵۶ است وی دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل است.

محمدزاده پیش از این به عنوان کارشناس امور شهری و روستایی فرمانداری میانه و کارشناس دفتر سیاسی فرماندار میانه فعالیت کرده است.

وی پیش از این نیز به عنوان کارشناس برنامه‌ریزی پدافند غیرعامل  استانداری آذربایجان‌شرقی بود.

با تغییر۴ مدیر در یک روز رخ داد ؛ خانه تکانی درمدیران فرمانداری آذرشهر

معاون فرماندار آذرشهر و بخشداران مرکزی آذرشهر، ممقان و گوگان طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار آذربایجان شرقی منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، پیش از این ملاحسینی به عنوان معاون فرماندار، دانش پناه بخشدار مرکزی، احدی بخشدار گوگان و رفیعی سرپرست بخشداری ممقان در شهرستان آذرشهر مشغول خدمت بودند که در مراسم امروز با حضور دکتر استاد رحیمی، مدیر کل سیاسی و انتخاباتی استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران شهرستان، واحدی به عنوان معاون جدید فرماندار، علیزاده بخشدار مرکزی، اکبری بخشدار گوگان و ناجی پور بعنوان بخشدار ممقان معرفی شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در آیین معارفه معاون جدید فرماندار و بخشداران شهرستان آذرشهر گفت: هدف اصلی و محور فعالیت همه کارگزاران جمهوری اسلامی حفظ ارزش های انقلاب و منافع ملی است.

رضا استاد رحیمی افزود: مسوولیت ها ابزار و وسیله خدمت هستند و باید از این فرصت ها بخوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به جابجایی و تغییر مسوولیت ها اظهارکرد: هدف از این تغییرها هماهنگی و انسجام بیشتر و سرعت دهی به کارها و برنامه های اجرایی و نحوه خدمات رسانی و در نهایت حل مشکلات مردم و تامین رفاه اجتماعی است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: اعتدال در روش و منش و مردم سالاری همه تفکرات سیاسی و اجتماعی از سیاست های اصلی و تعریف شده دولت تدبیر و امید دکتر روحانی است.

استاد رحیمی یادآوری کرد: در جامعه دموکراسی نقد و بررسی باعث شفافیت و توسعه همه جانبه می شود و مسوولان و مجریان باید اصول لازم را برای برنامه های کاری خود تعریف و مبانی سیاست های دولت تدبیر و امید را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح فکرها و تولید ثروت ملی موجب توسعه پایدار و رشد و تعالی جامعه می شود و در این جهت باید همه تفکرات و سلایق بکار گرفته شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از مسوولان قبلی فرمانداری و بخشداری های شهرستان آذرشهر اظهار امیدواری کرد: مسوولان جدید بتوانند بیش از پیش سیاست های دولت را درجهت عمران و آبادی و پیشرفت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این منطقه عملی و پیاده کنند.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز کارایی و سوابق مدیریتی و توان کارشناسی را از شاخصه های مهم انتخاب مدیران جدید برشمرد و تاکید کرد که این مدیران از درون مجموعه استانداری انتخاب گردیده اند.

حیدر صادقی با بیان اینکه پیش از این سابقه آشنایی بیست ساله با بخشداران و معاون فرماندار داشته است ادامه داد: از آنها انتظار داریم به صورت منسجم، هماهنگ و برنامه ریزی شده تمام امور را به پیش برند.

با حکم استاندار؛ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه منصوب شد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه مراغه با حکم استاندار آذربایجان شرقی منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رحیمیان از مراغه ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی صبح  دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه، جواد محمودی را به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه معرفی کرد.

رضا استادرحیمی طی سخنانی در این جلسه بر حفظ اصول و مبانی دولت تدبیر و امید توسط کارگزاران این دولت تاکید کرد و گفت: دولت دکتر روحانی نتیجه رفتار عقلانی مردم بود که با روی کار آمدن خود موجب بازسازی اعتماد اجتماعی شد و این سرمایه بزرگ باید حفظ شود.

وی با بیان این که اصلی‌ترین شاخصه دولت، اعتدال‌گرایی در تمام ابعاد است، افزود: تصمیم‌گیری بر مبنای خرد جمعی، حفظ منافع ملی، تلاش برای تحقق حکمرانی شایسته، واقع‌بینی، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت زندگی، تعامل با همه مردم و حمایت از جوانان جزو اصول و مبانی دولت تدبیر و امید است.

استادرحیمی استفاده از تمام نخبگان فکری جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: تنها راه پیشرفت، اصلاح فکر است و این مهم باید از کارگزاران نظام شروع شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی همچنین از تمام مسوولان شهرستان مراغه خواست ضمن هماهنگی و همکاری تنگاتنگ با فرمانداری، پیاده کردن اصول دولت را همواره مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است جواد محمودی در دولت اصلاحات مسوولیت بخشداری خراجو را بر عهده داشت.

معاون فرماندار و بخشداران شهرستان ملکان تغییر کرد 

استاندار آذربایجان شرقی در احکام جداگانه‌ای معاون فرماندار ملکان و بخشداران مرکزی ملکان و لیلان را منصوب کرد.

بر اساس این احکام، علی نوایی به عنوان معاون فرماندار ملکان، محمدباقر خانی به عنوان بخشدار مرکزی ملکان و رسول خدابخش به عنوان بخشدار لیلان منصوب و در جلسه شورای اداری این شهرستان که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش اعتدال پرس، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه از مسوولان تازه منصوب شده شهرستان ملکان خواست ضمن تعامل با مدیران ادارات، جلب رضایت مردم و پای‌بندی به قانون، دفاع از اصول و مبانی دولت را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

رضا استادرحیمی با بیان این که اختلاف سلیقه در امور اجرایی طبیعی است، افزود: با وجود این اختلاف سلیقه‌ها، اصول و مبانی نظام باید مورد قبول همگان باشد، چرا که همه مسوولیت‌ها به خاطر انقلاب و نظام است.

وی در ادامه با اشاره به این که توسعه دارای دو بعد مادی و ذهنی است، افزود: اگر بعد ذهنی و رفتاری توسعه شکل نیابد و تفکرات اصلاح نشود بعد مادی که همان کارهای عمرانی و ظواهر مدرنیته است نیز تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

استادرحیمی مشارکت اجتماعی را لازمه رشد اقتصادی دانست و گفت: اگر رفتار مسوولان با مردم و کارکنان دولت رفتار صحیحی نباشد کار اجرایی به درستی پیش نخواهد رفت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی اعتدال‌گرایی در بینش و روش را جزو مبانی اصلی دولت دکتر روحانی اعلام کرد و گفت: استفاده از خرد جمعی جزو الزامات توسعه است و دولت تدبیر و امید استفاده از نخبگان فکری جامعه را جزو برنامه‌های خود قرار داده است.

وی همچنین با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، افزود: ضمانت موفقیت دولت دکتر روحانی، عملکرد صحیح تمام کارگزاران نظام و همکاری و همراهی تمام قواست.

 

انتهای خبر