ریزش زمین پارک مقابل میدان ساعت تبریز یک کشته بر جای گذاشت/ جزئیات حادثه+تصاویر

ریزش زمین پارک جدید الحداث مقابل میدان ساعت تبریز منجر به کشته شدن یک مامور آب و فاضلاب شد. به گزارش اعتدال پرس، ماموران آب و فاضلاب تبریز در حال حفر گودال هایی در این پارک بودند که ریزش دایواره یکی از از این چاه ها موجب شد دو نفر ازآنان زیر خاک مدفون شوند […]

image_pdfimage_print

ریزش زمین پارک جدید الحداث مقابل میدان ساعت تبریز منجر به کشته شدن یک مامور آب و فاضلاب شد.

به گزارش اعتدال پرس، ماموران آب و فاضلاب تبریز در حال حفر گودال هایی در این پارک بودند که ریزش دایواره یکی از از این چاه ها موجب شد دو نفر ازآنان زیر خاک مدفون شوند .

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در تشریح این حادثه گفت: بر اثر ریزش زمین در ایستگاه مترو میدان ساعت در تبریز یک نفر جان باخت.

حبیب حسینقلی‌زاده اظهار کرد: این حادثه که ساعت ۱۱ و هشت دقیقه صبح امروز در میدان ساعت تبریز اتفاق افتاد منجر به کشته شدن یک کارگر در همان لحظه ریزش آوار شد.خبرگزاری فارس: کشته شدن جوان تبریزی بر اثر ریزش آوار در میدان ساعت تبریز+ تصاویر

وی افزود: در حال حاضر جزئیات دقیقی از علت این حادثه مشخص نشده و ماموران اورژانس هنوز در محل حادثه هستند ولی شنیده ها حاکی از این است که این حادثه در حین عملیات روی لوله‌های زیر زمینی اتفاق رخ داده است.

حسینقلی‌زاده در ادامه تصریح کرد: جوان کشته شده در این حادثه ۲۷ ساله بوده است.

هچنین این گزار ش حاکی است ،بروز این حادثه موجب شده تا ترافیک سنگینی به دنبال حضور آمبولانس و خودروهای آتش نشانی ایجاد شود .

این محل در نوروز امسال توسط شهرداری تبریز کاربری فضای سبز پیدا کرده بود و قرار است به زودی حفاری برای تونل متروی تبریز در این محل آغاز شود.

این محل در نوروز امسال توسط شهرداری تبریز کاربری فضای سبز پیدا کرده بود و قرار است به زودی حفاری برای تونل متروی تبریز در این محل آغاز شود.

 

انتهای خبر