موسسات قرض الحسنه بازهم در تبریز مشکل آفریدند/ تجمع مردم مقابل صندوق شفا مهر

صندوق های قرض الحسنه بازهم در تبریز مشکل ساز شدند و برای چندمین بار سپرده گذاران معترض صندوق قرض الحسنه شفامهر در مقابل این موسسه تجمع کردند. به گزارش اعتدال پرس، تجمع کنندگان مقابل دفتر مرکزی موسسه شفا مهر در نصف راه تبریز که برای احقاق حقوق و گرفتن سپرده خود در این مکان معترض شده بودند شریان […]

image_pdfimage_print

صندوق های قرض الحسنه بازهم در تبریز مشکل ساز شدند و برای چندمین بار سپرده گذاران معترض صندوق قرض الحسنه شفامهر در مقابل این موسسه تجمع کردند.

به گزارش اعتدال پرس، تجمع کنندگان مقابل دفتر مرکزی موسسه شفا مهر در نصف راه تبریز که برای احقاق حقوق و گرفتن سپرده خود در این مکان معترض شده بودند شریان اصلی عبور و مرور را مسدود  و باعث مختل شدن رفت و آمد در این منطقه شد.

به گفته یکی از معترضین، ۲۰ ماهی است که پول خود را در این موسسه سپرده کرده ایم که اکنون حتی نمی توانیم پول خود را از این موسسه بگیریم و تا جوابی از مسوولان این موسسه و مسوولان استانی دریافت نکنیم، به تجمع در این مکان ادامه خواهیم داد.

گفتنی است عوامل نیروی انتظامی در این محل مستقرر شده بودند.

تاکنون هیچ گونه واکنش و پاسخی از مسوولان استانی و موسسه شفا مهر در خصوص تجمع مردم در این منطقه ارائه نشده است.

لازم به ذکر است که مسوولان استانداری و فرمانداری در آبان ماه سال ۹۲ وعده حل چنین معضلی را به سپرده گذاران این موسسه داده بودند که تاکنون این وعده همچنان نفس می کشد و به جایی نرسیده است.

انتهای خبر