شتاب در تغییرات سطح سوم مدیریتی در استانداری/ بخشداران و معاونان جدید فرمانداران جلفا و مرند هم معرفی شدند

تغییرات سطح سوم لایه های مدیریتی استانداری آذربایجان شرقی به سرعت و بطور گسترده پیش می رود و هر روز چند انتصاب تازه در سطح معاونین فرماندار و بخشداران استان انجام می شود تا پروسه استقرار دولت جدید تکمیل تر شود. به گزارش اعتدال پرس، بعد از تغییر بخشداران و معاونین فرماندار در شهرستانهای تبریز، […]

image_pdfimage_print

تغییرات سطح سوم لایه های مدیریتی استانداری آذربایجان شرقی به سرعت و بطور گسترده پیش می رود و هر روز چند انتصاب تازه در سطح معاونین فرماندار و بخشداران استان انجام می شود تا پروسه استقرار دولت جدید تکمیل تر شود.

به گزارش اعتدال پرس، بعد از تغییر بخشداران و معاونین فرماندار در شهرستانهای تبریز، ملکان، آذرشهر و و مراغه، امروز نیز با حضور مدیرکل سیاسی استانداری در جلسه شورای اداری شهرستان جلفا هر ۴ معاون و بخشدار این شهرستان تغییر و نفرات جدید معرفی شدند.

در این جلسه علیرضا یونسی ارسی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی، علیرضا خاکپور به عنوان معاون عمرانی فرماندار، صادق احمدی به عنوان بخشدار مرکزی و جعفر ذاکری به عنوان بخشدار سیه رود معرفی شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: دولت تدبیر و امید با شعار خردورزی، عقلانیت و روابط عزتمندانه با دنیا پا به عرصه خدمت رسانی در نظام جمهوری اسلامی گذاشته و در این راه توانسته موفقیت های چشمگیری کسب کند.

رضا استاد رحیمی خطاب به مدیران پرهیز از هر نوع افراط و تفریط را متذکر شد و گفت: رعایت نکردن اصول و ارمان های دولت تدبیر و امید باعث سلب اعتماد سیاسی مردم از دولتمردان شده و مشروعیت سیاسی از بین خواهد رفت.

“علیرضا یونسی” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار جلفا شد

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، “علیرضا یونسی ارسی” به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جلفا منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از تجارب و ظرفیت های موجود در سایه ی همدلی و همکاری منشأ تحولات و خدمات بیشتر باشید.

یونسی پیش از این به عنوان کارشناس دفتر سیاسی در فرمانداری جلفا فعالیت می کرد.

پیش از این “علی ابدالی” عهده دار معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جلفا بود.

علیرضا خاکپور معاون عمرانی فرماندار جلفا شد

طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، “علیرضا خاکپور” به عنوان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان جلفا منصوب شد.

خاکپور قبل از این در استانداری آذربایجان شرقی فعالیت می کرد.

پیش از این “احمد محرم زاده” عهده دار معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان جلفا بود.

صادق احمدی بخشدار مرکزی شهرستان جلفا شد

در حکمی که امروز از سویاستاندار آذربایجان شرقی ابلاغ شده است “صادق احمدی” به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان جلفا معرفی شده است.

احمدی پیش از این در استانداری آذربایجان شرقی فعالیت می کرد.

پیش از این “جعفر آقایی” عهده دار بخشداری مرکزی شهرستان جلفا بود.

گفتنی است حکم انتصاب ذاکری به عنوان بخشدار سیه رود پیش از این صادر شده بود.

معاون جدید فرمانداری ویژه مرند هم معرفی شد

رضا استاد رحیمی در مراسم معارفه معاون جدید فرمانداری مرند بر حفظ اصول و مبانی دولت توسط کارگزاران تاکید کرد و افزود: دولت تدبیر و امید نتیجه رفتار عقلانی مردم بود که با روی کار آمدن خود موجب بازسازی اعتماد اجتماعی شد و این سرمایه بزرگ باید حفظ شود.

وی با بیان این که اصلی ترین شاخصه دولت، اعتدال گرایی در حل مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع است، اظهار کرد: تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی، حفظ منافع ملی، تلاش برای تحقق حکمرانی شایسته، واقع بینی، رعایت حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت زندگی و حمایت از جوانان جزو اصول دولت تدبیر و امید است.

در این جلسه با حکم استاندار آذربایجانشرقی ˈعادل اصغرپورˈ بعنوان معاون فرمانداری شهرستان مرند معرفی و از خدمات بهرام عباسیان تجلیل شد.

اصغر پور دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و ۲۱ سال سابقه خدمت در استانداری های تهران، آذر بایجان شرقی و غربی در حوزه سیاسی، اجتماعی و حقوقی است.

انتهای خبر