واکنش عظمایی به شایعه برکناری اش: با ابلاغ وزیر آمده ام نه استاندار/ از استاندار بپرسید با من چه مشکلی دارد!

مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت استان که از همان ابتدای انتصاب(ابقا) در این سمت مورد اعتراض شدید جبارزاده قرار گرفته و اخیرا نیز، شایعه برکناری اش در بسیاری از محافل استانی منتشر شده بود، در خصوص اختلاف اش با استاندارآذربایجان شرقی گفت: من هیچ اختلافی با استاندار ندارم و با ابلاغ وزیر در این سمت […]

image_pdfimage_print

مدیر کل سازمان صنعت معدن و تجارت استان که از همان ابتدای انتصاب(ابقا) در این سمت مورد اعتراض شدید جبارزاده قرار گرفته و اخیرا نیز، شایعه برکناری اش در بسیاری از محافل استانی منتشر شده بود، در خصوص اختلاف اش با استاندارآذربایجان شرقی گفت: من هیچ اختلافی با استاندار ندارم و با ابلاغ وزیر در این سمت در حال خدمت گزاری هستم نه با ابلاغ استانداری.

محمد جعفر عظمایی در خصوص شایعات موجود برای بر کناری احتمالی اش افزود: من به دستور و ابلاغ وزیر در مسند خود نشسته ام و مادامی که ابلاغیه ای برای کنار کشیدن از این مسند از سمت ایشان صادر نشود به کار خود ادامه می دهم.

عظمایی در پاسخ به این سوال که چرا در جلسات استانداری به عنوان نماینده بخش صنعت حضور ندارید تنها به این پاسخ که نمایندگانی از بخش صنعت همیشه در این جلسات حضور دارند و عدم حضور من دلایلی غیر از شایعه اختلاف با استاندار دارد، اکتفا کرد.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا استاندار مشکلی در خصوص ابقا شما دارد، اظهار داشت: این سوال را باید از شخص استاندار بپرسید تا ایشان پاسخگو باشند.

گفتنی است اخیرا جلسات استانداری آذربایجان شرقی در بخش صنعت به دلیل نامعلومی بدون حضور نماینده بخش صنعت به کار خود ادامه می دهد و این در حالیست که این اختلافات می تواند تاوان جبران ناپذیری بر بدنه ی رنجور بخش صنعت وارد کند.

منبع: گزارش امید تبریز

انتهای خبر