کسری حقوق فروردین ماه برخی فرهنگیان جبران می شود

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی  گفت: افزایشی در اسفندماه ۹۲ اتفاق افتاده بود که در فروردین ماه امسال  به اشتباه از حقوق برخی فرهنگیان  کسر شد که اکنون مقرر شده  در حقوق اردیبهشت ماه  آنان جبران شود. به گزارش اعتدال پرس، محمدحسین فرهنگی در پاسخ به اینکه چرا حقوق قشر فرهنگی […]

image_pdfimage_print

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی  گفت: افزایشی در اسفندماه ۹۲ اتفاق افتاده بود که در فروردین ماه امسال  به اشتباه از حقوق برخی فرهنگیان  کسر شد که اکنون مقرر شده  در حقوق اردیبهشت ماه  آنان جبران شود.

به گزارش اعتدال پرس، محمدحسین فرهنگی در پاسخ به اینکه چرا حقوق قشر فرهنگی اندک است، بیان کرد: در قانون خدمات کشوری غالب کارکنان دولت دارای رویه واحدی هستند و افراد فرهنگی و شاغل در امور بهداشت و درمان درصدی افزایش در امتیاز شغلی دارند، بنابراین قانون نگاه خوبی به این اقشار کرده که اگر خلاف این باشد، خلف قانون است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به طرح رتبه بندی معلمان نیز اشاره ای داشت و اظهار کرد: طرح رتبه بندی معلمان که اضطراب جدیدی در جامعه فرهنگیان به وجود آورده، با توجه به طرح بودن به طور مسلم از شورای نگهبان برمی گشت.

وی افزود: با توجه به اینکه در حوزه اصلاح قانون خدمات کشوری می توان نظر وزارت آموزش و پرورش را اعمال کرد، توصیه شد نقایص آن را در قانون خدمات کشوری که در حال بازنگری در کمیسیون است برطرف کنند.

انتهای خبر