انتقاد عجیب فرماندار سراب از رسانه‌ها در روز ارتباطات!/ مدیران آستانه تحمل خود را بالا ببرند!!

فرماندار سراب از رسانه‌ها به دلیل پرداخت کمتر به موضوع تحول نظام سلامت انتقاد کرد و در عین حال گفت: مدیران باید سعه صدر و تحمل‌پذیری بیشتری داشته باشند و همواره بر بدنه کارمندی خود نظارت کنند. به گزارش اعتدال پرس، سید محمدعابدی در آیین معارفه بخشداران مرکزی و مهربان سراب اظهار کرد: مدیران باید […]

image_pdfimage_print

فرماندار سراب از رسانه‌ها به دلیل پرداخت کمتر به موضوع تحول نظام سلامت انتقاد کرد و در عین حال گفت: مدیران باید سعه صدر و تحمل‌پذیری بیشتری داشته باشند و همواره بر بدنه کارمندی خود نظارت کنند.

به گزارش اعتدال پرس، سید محمدعابدی در آیین معارفه بخشداران مرکزی و مهربان سراب اظهار کرد: مدیران باید سعه صدر و تحمل‌پذیری بیشتری داشته باشند و همواره بر بدنه کارمندی خود نظارت کنند.

وی با بیان اینکه برخورد ناشایست با مشتریان و ارباب رجوع با هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد قابل قبول نیست، افزود: درخواست غیرقانونی مراجعه کننده دلیلی برای برخورد ناشایست و تند با او نیست بلکه این افراد نیز باید در ادارات با نرم‌خویی توجیه شوند.

فرماندار سراب مهاجرت بیش از دوسوم مردم سراب به کلانشهرها را مورد اشاره قرارداد و گفت: این مهاجرت‌ها به دلیل رسیدگی کمتر و توجه ناکافی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

عابدی به اجرای طرح بسیارمهم دولت در حوزه سلامت کشور اشاره کرد و گفت: این طرح مهم موجب رضایت‌مندی مردم و مراجعان بیمارستان‌ها شده است چرا که دولت بخش اعظمی از هزینه‌های آنها را می‌پردازد.

وی با انتقاد از رسانه‌ها به دلیل توجه کمتر به این موضوع اظهار کرد: انتظار می‌رود تا رسانه‌ها و جراید در این موضوع اطلاع‌رسانی مطلوبی داشته باشند.

انتهای خبر