شهردار تبریز دستور به توقف عملیات ۱۰ پروژه بزرگ تبریز داد/ واکنش شورای شهر به دستور نجفی

“صادق نجفی” طی نامه ای از شهرداران مناطق مختلف تبریز خواست تا عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی بزرگ این شهر را متوقف کنند.  به گزارش اعتدال پرس، شهردار تبریز در نامه خود دلیل توقف این پروژه ها را اجرای غیر کارشناسی آنها خوانده است. یکی از پروژه های بزرگی که فروردین ماه امسال عملیات عمرانی […]

image_pdfimage_print

“صادق نجفی” طی نامه ای از شهرداران مناطق مختلف تبریز خواست تا عملیات اجرایی ۱۰ پروژه عمرانی بزرگ این شهر را متوقف کنند.

 به گزارش اعتدال پرس، شهردار تبریز در نامه خود دلیل توقف این پروژه ها را اجرای غیر کارشناسی آنها خوانده است.

یکی از پروژه های بزرگی که فروردین ماه امسال عملیات عمرانی آن آغاز شد طرح تبادل میدان افلاک نمای تبریز در حوزه منطقه ۲ شهرداری تبریز بود که با تبلیغات و نصب بنرهای متعدد آغاز ولی به محض انتقال درختان میدان افلاک نما و خاکبرداری بسیار محدود دستور توقف آن صادر شد.

سخنگوی شورای شهر تبریز دلایل توقف برخی از پروژه‌ها در تبریز را بیان کرد.

سعید حاجی‌زاده در خصوص دلیل توقف برخی از پروژه‌ها در تبریز اظهار گفت: توقف این پروژه‌ها به دلیل رفع برخی نواقص موجود و در صورت لزوم برخی اصلاحات در پروژه‌ها است.

 حاجی‌زاده افزود: دلیل دیگر توقف این پروژه‌ها این است که کار بررسی بودجه در شورای شهر تبریز طول کشید و به تبع آن تصویب بودجه در فرمانداری تبریز با تأخیر انجام گرفت به همین دلیل شهرداری کار مناقصه و انتخاب پیمانکار را که امری زمان بر است با تأخیر  برگزار کرد.

 عضو شورای شهر تبریز از پروژه های احتمالی که ممکن است متوقف شوند به پروژه افلاک‌نما، روگذر بلوار شهریار به گلکار، روگذر کلانتر کوچه در چای کنار و تقاطع غیر همسطح هتل مرمر اشاره کرد.

 بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه فصل کاری در تبریز کوتاه‌تر از شهرهای دیگر است اگر مشکلاتی که باعث این توقف شده است مرتفع نشوند باعث مشکلات جدی خواهند شد.

 

انتهای خبر