ارس،میزبان نشست معاونین فرهنگی،اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور

ششمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد ایران با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار می شود. به گزارش اعتدال پرس، دکتر سرمست  از برگزاری ششمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین زم […]

image_pdfimage_print

ششمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد ایران با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر سرمست  از برگزاری ششمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد ایران با حضور حجت الاسلام و المسلمین زم معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس خبر داد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: این نشست پیرو برگزاری سلسله نشست های تخصصی معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور می باشد.

ششمین نشست معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در ارس

وی هدف از این بازدید را معرفی بیش از پیش جاذبه ها و مزایای گردشگری این منطقه در مقایسه با سایر مناطق عنوان کرد .

سرمست تبادل تجربه و رسیدن به یک گفتمان مشترک در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و جلب مشارکت همگانی را از مزیت های این نشست یاد کرد.

بهرام سرمست افزود: این نشست همراه با بازدید از مناطق و محدوده های چهارگانه ارس از ۲۹ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشست بمدت سه روز در ارس برگزار می شود گفت: معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد بعد از بازدید از مناطق گردشگری ارسباران در کلیبر و جنگل های آینالو راهی مرکز جلفای منطقه آزاد ارس شده و جلسات کارگروه ششمین نشست آغاز خواهد شد.

به گفته وی در حاشیه این مراسم، برخی از اعضاء ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی منطقه آزاد ارس به واسطه عملکرد درخشان در نوروز سال جاری با حضور ” حجت الاسلام والمسلمین زم ” و هیات همراه مورد تجلیل قرار می گیرند.

منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با وسعت ۵۱ هزار هکتار دارای یک محدوده متصل در جلفا، یک محدوده منفصل در نوردوز( مرز ارمنستان) و دو محدوده منفصل در خداآفرین می باشد. این منطقه در نقطه صفر مرزی و در همسایگی کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان قرار دارد.

انتهای خبر