تغییرات جدید در استانداری؛ آخرین اصولگرای استانداری از قطار دولت یازدهم پیاده شد/ سومین حکم استاندار برای استوار آذر

در راستای دگردیسی سیاسی چرخه مدیریتی نهاد استانداری و با حکم دکتر اسماعیل جبارزاده، آخرین مدیرکل اصولگرای بازمانده از دولت دهم در استانداری تغییر کرد. به گزارش اعتدال پرس، با گذشت ۹ ماه از آغاز بکار دولت جدید، نسیم تغییرات هنوز در استانداری می وزد و استاندار آذربایجان شرقی در جدیدترین حکم خود، سردار حسن استوار آذر را […]

image_pdfimage_print

در راستای دگردیسی سیاسی چرخه مدیریتی نهاد استانداری و با حکم دکتر اسماعیل جبارزاده، آخرین مدیرکل اصولگرای بازمانده از دولت دهم در استانداری تغییر کرد.

به گزارش اعتدال پرس، با گذشت ۹ ماه از آغاز بکار دولت جدید، نسیم تغییرات هنوز در استانداری می وزد و استاندار آذربایجان شرقی در جدیدترین حکم خود، سردار حسن استوار آذر را به عنوان مدیر کل امور اجتماعی استانداری منصوب کرد.

اسماعیل جبارزاده در حکم انتصاب خود خطاب به استوار آذر آورده است: از خداوند تبارک و تعالی توفیق روزافزون خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف عالی دولت محترم تدبیر و امید را خواهانم.

گفتنی است حسن استوار آذر از چهره های ارزشی و اعتدال گرای استان است که چند هفته پیش از سوی جبارزاده به عنوان مشاور استاندار و مسوول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی منصوب شده بود و قبل از آن نیز مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بود.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری در خصوص اینکه آیا استوار آذر با حفظ سمت به این مسئولیت منصوب شده یا فرد دیگری بجای وی مسئول امور ایثارگران خواهد شد، اطلاع رسانی نکرده و تنها به درج خبری بسیار کوتاه در این خصوص مبادرت کرده است.

پیش از این مهدی اسماعیلی مسولیت مدیرکلی امور اجتماعی استانداری را بر عهده داشت.

انتهای خبر