برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان آذربایجان شرقی با حضور معاون اول خاتمی/ جزئیات برنامه های سفر عارف به تبریز اعلام شد

جزئیات برنامه های سفر محمدرضا عارف به تبریز برای شرکت در مراسم سالگرد دوم خرداد، از سوی مسئول اطلاع رسانی همایش بزرگ اصلاح طلبان آذربایجان شرقی تشریح شد.  به گزارش اعتدال پرس، یوسف قادری مهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دکتر عارف صبح جمعه وارد تبریز شده و دیدار با مسئولان ارشد اجرایی آذربایجان […]

image_pdfimage_print

جزئیات برنامه های سفر محمدرضا عارف به تبریز برای شرکت در مراسم سالگرد دوم خرداد، از سوی مسئول اطلاع رسانی همایش بزرگ اصلاح طلبان آذربایجان شرقی تشریح شد.

 به گزارش اعتدال پرس، یوسف قادری مهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: دکتر عارف صبح جمعه وارد تبریز شده و دیدار با مسئولان ارشد اجرایی آذربایجان شرقی را به عنوان نخستین برنامه سفر خود به تبریز قرار داده است.

وی افزود: پس از آن نیز در دیداری خصوصی با برخی چهره ها و فعالان خاص سیاسی در استان دیدار و گفتگو می کنند.
قادری مهر یادآور شد: دکتر عارف همچنین در ضیافت ناهار به میزبانی انجمن اسلامی معلمان با اعضای انجمن اسلامی معلمان و شورای هماهنگی احزاب و گروههای اصلاح طلب آذربایجان شرقی و برخی مسئولان ارشد استانی حضور می یابند.

مسئول اطلاع رسانی همایش بزرگ اصلاح طلبان آذربایجان شرقی با اشاره به دلیل این سفر تصریح کرد: علی رغم شایعه های مطرح شده در مورد اینکه این سفر در راستای تاسیس شعبه ی بنیاد امید ایرانیان در تبریز است، باید تاکید کنم این سفر ربطی به آن موضوع نداشته و تنها به مناسبت سخنرانی در مراسم سالگرد دوم خرداد است.

وی ادامه داد: پیش از این بنا بود این سفر در ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز معلم به تبریز صورت گیرد ولی به لیلی عدم هماهنگی های لازم به این تاریخ موکول شد.
قادری مهر همچنین تاکید کرد: قابل ذکر است تنها سخنران رسمی این مراسم دکتر محمدرضا عارف می باشد و اظهاراتی مبنی بر حضور چهره های دیگر سیاسی در این مراسم صحت ندارد.
گفتنی است، همایش بزرگ اصلاح طلبان استان جمعه ۲ خرداد از ساعت ۱۷٫۳۰ تا ۲۰ در تالار بزرگ اجتماعات پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای خبر