مدیرکل بیمه سلامت استان برکنار شد/ باج دهی آقای وزیر به یک نماینده مجلس!

مدیرکل بیمه سلامت استان هم از قطار تغییرات دولت یازدهم در امان نماند و دکتر خازن طی یک پروسه جنجال برانگیز برکنار شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، همانطورکه در گزارشات قبلی خبر داده شده بود، سرانجام دکتر خازن مجبور به خداحافظی از اداره کل بیمه سلامت(خدمات درمانی سابق) شد. طی حکمی از سوی رییس […]

image_pdfimage_print

مدیرکل بیمه سلامت استان هم از قطار تغییرات دولت یازدهم در امان نماند و دکتر خازن طی یک پروسه جنجال برانگیز برکنار شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، همانطورکه در گزارشات قبلی خبر داده شده بود، سرانجام دکتر خازن مجبور به خداحافظی از اداره کل بیمه سلامت(خدمات درمانی سابق) شد.

طی حکمی از سوی رییس سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر وحید مجیدی که چند سال قبل معاونت پشتیبانی اداره کل بیمه خدمات درمانی استان را بر عهده داشت به عنوان مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی منصوب شد.

 مراسم معارفه دکتر مجیدی چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و وی از هفتم خرداد کلید بیمه سلامت استان را از قاسم خازن تحویل خواهد گرفت.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، وی برادر زن نماینده تبریز است و انتصاب نامبرده به علت برخی مواضع سیاسی وی در اعتراضات انتخاباتی ۸۸ موجب پاره ای حساسیت ها شده و واکنش هایی را در برخی محافل و رسانه ها به همراه داشته است.

در این زمینه یکی از سایت ها(نما به نقل از سر نیوز) از تغبیر “باج دهی آقای وزیر به نماینده مجلس” استفاده کرده و کارنامه کاری و سیاسی وی را به چالش کشیده است.

برکناری دکتر خازن از این سمت در حالی است که وی نه تنها دارای گرایش اصلاح طلبی و از همقطاران دکتر مجیدی در دفتر تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشد بلکه به مدت ۴ سال متوالی به عنوان مدیرکل نمونه و برتر استان در ارزیابی عملکرد و تکریم ارباب رجوع شناخته شده بود.

شنیده شد، استاندار و دیگر مسئولان استان با برکناری خازن به علت کارنامه کاری موفق و قرار داشتن در میانه اجرای طرح بزرگ و ملی بیمه همگانی سلامت، موافق نبودند و مسئولان تهران با ملاحظات سیاسی دست به این انتصاب زده اند.

دکتر مجیدی، پزشک عمومی و مسئول کلینیک ترک اعتیاد فردای نو و طی سالهای ۸۶-۸۳ معاون پشتیبانی اداره کل بیمه خدمات درمانی(اداره کل بیمه سلامت فعلی) بود.

انتهای خبر