انتصابات جدید در آذربایجان شرقی: رئیس دفتر نخبگان استان منصوب شد/ راشد از استانداری رفت

در جدیدترین تغییرات مدیریتی استان آذربایجان شرقی ، مدیرکل فنی استانداری و رئیس دفتر نخبگان استان از قطار دولت یازدهم پیاده شدند. به گزارش اعتدال پرس ، امروز طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، سرپرست جدید دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات و تلاش‌های مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد. محمدصادق […]

image_pdfimage_print

در جدیدترین تغییرات مدیریتی استان آذربایجان شرقی ، مدیرکل فنی استانداری و رئیس دفتر نخبگان استان از قطار دولت یازدهم پیاده شدند.

به گزارش اعتدال پرس ، امروز طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، سرپرست جدید دفنر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات و تلاش‌های مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

محمدصادق پورمهدی، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم تاکید کرد: صداقت، پاک‌دستی و تکریم ارباب رجوع سرلوحه فعالیت‌های مدیران و کارکنان حوزه معاونت عمرانی قرار گیرد.

وی با تاکید بر مسوولیت‌پذیری و کار گروهی در مجموعه استانداری، خاطرنشان کرد: اکنون که با سیاست‌های دولت تدبیر و امید و تاکیدات استاندار محترم، موقعیتی ایجاد شده است که مدیران مجموعه استانداری از بین همکاران انتخاب شوند باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را بکنیم تا وظایف اصلی استانداری شامل فعال‌سازی ونظارت بر دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی بین آنها، بیش از پیش تقویت شود.

پورمهدی هدف از تغییرات مدیریتی را هماهنگی بیشتر در پیشبرد امور اجرایی اعلام کرد و افزود: برای انجام هرچه بهتر وظایف علاوه بر توانمندسازی بدنه اجرایی، باید در نحوه مدیریت نیز بازنگری شود.

وی همچنین بر جلوگیری از تبعیض و رانت‌خواری و استفاده از توانمندی همه کارکنان بخش‌های اجرایی تاکید کرد.

در این مراسم ناظم یونسی به عنوان سرپرست دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌های احد راشد، مدیرکل پیشین این دفتر قدردانی شد.

تغییر رئیس دفتر نخبگان استان

امامی تبریزی به عنوان رئیس جدید دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش اعتدال پرس، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، امامی تبریزی را به سمت رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

در متن حکم سورنا ستاری خطاب به مهرداد امامی تبریزی آمده است: « نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان آذربایجان شرقی و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان «رئیس دفتر نخبگان استان آذربایجان شرقی» منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است:« شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر رسول محمدرضایی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسئولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.»

گفتنی است،‌ مهرداد امامی دارای مدرک دکترا در رشته  مهندسی عمران (گرایش ژئوتکنیک) و استادیار دانشکده مهندسی عمران و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.

 سرپرست جدید معاونت بهداشت ، درمان وتوانبخشی هلال احمر استان منصوب شد

دکتر کنعانی سرپرست جدید معاونت بهداشت ،درمان وتوانبخشی  title=

طی حکمی ازسوی دکترعزیزنوری مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی، دکتر سعیدکنعانی بعنوان سرپرست جدید معاونت بهداشت ،درمان توانبخشی جمعیت هلال احمر استان منصوب و از خدمات چندین ساله دکتر نجفی زاده در طول تصدی معاونت  بهداشت ،درمان وتوانبخشی تجلیل بعمل آمد.

نصیری سخنگوی منطقه آزاد ارس شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس سخنگوی این سازمان، به عنوان نخستین سخنگو در بین مناطق آزاد کشور منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، در حکم انتصاب محسن خادم عرب باغی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خطاب به «ابراهیم نصیری» که برای نخستین بار در بین مناطق آزاد کشور صادر شد، آمده است:  نظر به اهمیت افکار عمومی و فضای رسانه‌ای در نزد سازمان، لزوم ساماندهی اخبار و اطلاعات رسمی منتشره، تسریع در امر اطلاع رسانی به موقع و موضع گیری شفاف و صحیح و با عنایت به تخصص و اشراف شما در این حوزه ، با حفظ سمت سازمانی به عنوان «سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود برای اهداف و ماموریت عالی سازمان منطقه آزاد ارس و سیاست‌های مدیرعامل و در تعامل با شورای معاونان و مدیران سازمان، به تدبیر امور پرداخته و نسبت به انتشار مواضع و اخبار رسمی سازمان و پاسخگویی مناسب به مسائل رسانه‌ای و اذهان عمومی اقدام کنند.

«ابراهیم نصیری» هم اکنون به عنوان «مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس» فعالیت دارد.
انتهای خبر