سوتی وحشتناک صدا وسیما درباره تیم ملی+فیلم

در برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته اتفاق عجیبی افتاد. کارشناسان و مجری برنامه درباره اینکه باید به تیم ملی امیدوار بود و می شود از نیجریه و بوسنی امتیاز گرفت حرف می زدند و از لزوم حمایت از تیم ملی می گفتند اما وقتی آیتم صحبت های سفیر نیجریه آماده نبود، کارشناسان که […]

image_pdfimage_print

در برنامه ورزش از نگاه دو شب گذشته اتفاق عجیبی افتاد. کارشناسان و مجری برنامه درباره اینکه باید به تیم ملی امیدوار بود و می شود از نیجریه و بوسنی امتیاز گرفت حرف می زدند و از لزوم حمایت از تیم ملی می گفتند اما وقتی آیتم صحبت های سفیر نیجریه آماده نبود، کارشناسان که خیالشان از بابت قطع صدا راحت بود؛ چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.

 صدا و سیمای جمهوری اسلامی که در آستانه جام جهانی فوتبال برنامه‌های رنگارنگی برای مخاطبین خود روی آنتن برده است و به اصطلاح می‌خواهد حامی تیم ملی باشد در برنامه ورزش از نگاه ۲ صداقتش را با مخاطبین اثبات کرد!

سوتی وحشتناک صدا وسیما درباره تیم ملی

امید نوشت: در برنامه ورزش از نگاه ۲ که چهره هایی همچون حسن روشن، پرویز مظلومی، حمید درخشان و حسین عبدی حضور داشتند وقتی برنامه در حال پخش بود میهمانان و مجری درباره اینکه باید به تیم ملی امیدوار بود و می​شود از نیجریه و بوسنی امتیاز گرفت حرف می​زدند و از لزوم حمایت از تیم ملی می​گفتند اما زمانی که برنامه برای پخش آیتم مصاحبه با سفیر نیجریه آماده شد مجری و مهمانان فکر کردند میکروفون​ها قطع شده اند، در حالیکه میکروفون​ها باز بود و میهمانان حرف از این می​زدند که ایران مقابل بوسنی کیسه گل است و مسی در بازی مقابل ایران آقای گلی اش را قطعی می​کند و نیجریه سوراخ سوراخمان می​کند!

در این برنامه کارشناسان داشتند درباره سرنوشت تیم ملی در برزیل حرف می زدند و به مردم امید می دادند که با روحیه خوب می توان نتایج خوبی در جام جهانی گرفت. در همین لحظه پیمان یوسفی مخاطبان را به تماشای آیتمی دعوت کرد و مهمانان حاضر در برنامه به گمان اینکه میکروفن های استودیو بسته است تحلیل های واقعی خودشان در خصوص تیم ملی را بیان کردند. ابتدا حمید درخشان بود که در این رابطه و با خنده گفت: «هر چی فکر می کنم نمی دونم دی ماریا رو باید بگیریم؟مسی رو باید بگیریم؟». پرویز مظلومی هم آرزو کرد که:«ای کاش بازی آخر ما با آرژانتین بود!» در همین لحظه حسن روشن هم گفت: «مسی مقابل ایران بازی نمی کند و به نظر من به استراحت می پردازد.»که پیمان یوسفی با این نظر مخالفت کرد و گفت: «او در کارنامه اش به دنبال آقای گلی می گردد!»

انتهای خبر