تغییر استاندار کرمانشاه شایعه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: شایعه تغییر استاندار کرمانشاه کذب است و دولت از عملکرد رضایی‌بابادی راضی است. به گزارش اعتدال پرس، آیت‌الله آزرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر استاندار کرمانشاه در برخی محافل نقل می‌شود، به‌طور کلی کذب است، اظهار داشت: این […]

image_pdfimage_print

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: شایعه تغییر استاندار کرمانشاه کذب است و دولت از عملکرد رضایی‌بابادی راضی است.

به گزارش اعتدال پرس، آیت‌الله آزرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر استاندار کرمانشاه در برخی محافل نقل می‌شود، به‌طور کلی کذب است، اظهار داشت: این صحبت‌ها در محافل غیررسمی بیان شده و بیشتر نیت گویندگان بوده تا اینکه مبنای حقیقی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد، ادامه داد: اقدامات دولت شفاف است و از هر مدیری ناراضی باشد به صراحت اعلام می‌کند.خبرگزاری فارس: تغییر استاندار کرمانشاه شایعه است / دولت از عملکرد رضایی‌بابادی راضی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نیاز به شایعه‌سازی برخی افراد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: دولت در رفتار با استانداران و وزرا کاملاً شفاف عمل می‌کند و توصیه‌های لازم نیز ابلاغ می‌شود.

آزرمی به عزل استاندار البرز اشاره و این موضوع را یک وضعیت متفاوت اعلام کرد که چند ماه مورد نارضایتی دولت و شخص رئیس جمهور قرار گرفته بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در پایان بیان کرد: ربط دادن عزل استاندار البرز به استان‌های دیگر یک مقایسه غلط و غیرمنطقی است.

انتهای خبر