والیبال برزیل در مصاف با والیبال ایران به زانو درآمد/پیروزی غرورآفرین والیبالیست های ایرانی

به گزارش اعتدال پرس ،تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل نخستین دیدار خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ را دیشب از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار کردند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان اسلوبودان کواچ خاتمه پیدا کرد. ملی‌پوشان ایرانی ست‌ اول را با نتیجه ۲۵ […]

image_pdfimage_print

به گزارش اعتدال پرس ،تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل نخستین دیدار خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ را دیشب از ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار کردند که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان اسلوبودان کواچ خاتمه پیدا کرد.

ملی‌پوشان ایرانی ست‌ اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ واگذار کردند و ست دوم را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود خود رقم زدند و ست‌ سوم را با نتیجه ۲۱ بر ۲۴ به حریف واگذار کردند.

در ادامه این دیدار سروقامتان ایرانی ست چهارم را با نتیجه۲۵ بر ۱۷ به سود خود رقم زدند. این دیدار در ست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود ایران به پایان رسید.
اسلوبودان کواچ بعد از بازی با برزیل در نشست خبری با تمجید از عملکرد بازیکنان اظهار داشت: مسابقه امشب برابر برزیل بسیار سخت بود چون همه فکر می کردند آسان است. بعد از شکست تیم برزیل در بازی رفت همه فکر می کردند این دیدار آسان است اما همه شاهد بودید که اینگونه نبود.

همچنین وی نقش تماشاگران و اصحاب رسانه را در کسب این پیروزی برجسته دانسته وگفت: فشار زیادی بر بازیکنان و کادر فنی بود و برخی مواقع بازیکنان برای تماشاگران بازی می کردند نه برای تیم، به همین دلیل اشتباهات زیادی داشتند. سرمربی تیم ملی والیبال در پایان رمز موفقیت تیمش را کارگروهی و تیمی دانست.

در این مسابقه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مملو از تماشاگر بود و همه هواداران تا آخرین لحظه از تیم ایران حمایت کردند. در دیگر دیدار این گروه لهستان موفق شد با نتیجه ۳-۲ مقابل ایتالیا به برتری رسد .
تیم ایران هم اکنون با ۶ امتیاز و بالاتر از برزیل در رده دوم گروه A  لیگ جهانی قرار دارد.

دیدار چهارم تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل یکشنبه ساعت ۲۱ در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر