در کمتر از ۲۴ ساعت از پیش بینی اعتدال پرس به وقوع پیوست: برکناری خطیبی از تراکتورسازی

رسول خطیبی، سرمربی جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سمتش برکنار شد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، بر اساس تصمیم هیئت مدیره در پی کسب نتایج ضعیف و شکست های پی در پی در هفته‌های اخیر و عدم موفقیت در جام حذفی سرمربی تراکتورسازی تبریز از سمت خود […]

image_pdfimage_print

رسول خطیبی، سرمربی جوان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از سمتش برکنار شد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی تبریز، بر اساس تصمیم هیئت مدیره در پی کسب نتایج ضعیف و شکست های پی در پی در هفته‌های اخیر و عدم موفقیت در جام حذفی سرمربی تراکتورسازی تبریز از سمت خود برکنار شد.

این خبر از سوی کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز تایید شده است.

گفتنی است تا تعیین سرمربی جدید، قادر رحیم زاده مربی تیم امورات فنی را بر عهده دارد.

نتایج ضعیف هفته های اخیر تیم تراکتورسازی صدای اعتراض خیلی ها را درآورده بود که شکست سنگین و تحقیرآمیز روز جمعه این تیم برابر پدیده مشهد در تبریز، جرقه های اعتراض رسمی هیئت مدیره را زد. بطوریکه بعد از آنکه دارا غزنوی عضو هیات مدیره باشگاه در انتقاد از عملکرد رسول خطیبی مصاحبه کرد، تا اینکه موضعگیری روز گذشته عباسی مدیرعامل تراکتورسازی علیه خطیبی این احتمال را تقویت کرد که هیات مدیره تصمیم دارد اقدام خاصی در این خصوص انجام دهد و در این راستا اعتدال پرس نیز با انتشار خبری عصر روز گذشته(شنبه) از آغاز شمارش معکوس برای برکناری سرمربی جوان تراکتورسازی خبر داده بود.

این خبر: شمارش معکوس برای سرمربی جوان تراکتور!/ واکنش تند عباسی به اظهارات خطیبی: او غیرمسئولانه صحبت کرد؛ هیأت مدیره به هیچ وجه از نتایج تیم راضی نیست

واکنش خطیبی و توضیحات عباسی

خطیبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که “آقای عباسی گفته به خطیبی بگویید استعفا بدهد و این تصمیم هیئت مدیر است. من قبول نکرده و به آقای شهریاری عرض کردم که حکم اخراج بنده را آقای عباسی رسماً اعلام کند”.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص برکناری خطیبی و اتفاقات غیرمنتظره در این باشگاه گفت:خطیبی نتایجش را درست می کرد

ما دعوایی با آقای خطیبی نداشتیم و نداریم. در جلسه ای که امروز در هیات مدیره برگزار شد همه رای به برکناری خطیبی دادند. در این جلسه همه به این مساله قاطعانه رای دادند. ما دنبال بهانه نبودیم و بهتر بود ایشان نتایجش را درست می کرد.

نمی توانستیم تا پایان لیگ صبرکنیم
دو  سوم از لیگ گذشته و دیگر نمی توانستیم فرصت دهیم. در این مدت تمام خواسته های سرمربی را برآورده کردیم و در حد بضاعت درخواست ها را اجابت کردیم. بهتر بود با این شرایط نتایج بهتری کسب می شد. نتایج که برنمی گردد و نمی توانستیم صبر کنیم تا لیگ تمام شود. این نتایج بد قبل از نیم فصل آغاز شد و ما در نیم فصل تمام ابزار لازم را مهیا کردیم. اما نتیجه آخر تراکتور خیلی بد بود. با وجود نتایج ابتدایی قبل از نیم فصل باز هم بالای جدول بودیم اما در ادامه فاصله با بالای جدول خیلی بیشتر شد و در واقع از کورس عقب افتادیم. ما نمی توانیم اجازه بدهیم یکی بمیرد و بعد به فکر علاج و درمان باشیم.

تونی جزو گزینه های ماست
در حال حاضر چند گزینه برای هدایت تراکتورسازی داریم که تونی اولیویرا هم یکی از گزینه هاست. چند گزینه داخلی هم مطرح هستند و باید ابتدا مذاکرات را انجام دهیم. مربی خارجی می توانیم بیاوریم و لازم باشد مجوز حضور مربی خارجی در تراکتور را از ستاد نیروهای مسلح می گیریم. در چند روز آینده به نتیجه گیری نهایی می رسیم. ما باید به آینده نگاه کنیم و تفکرات سرمربی را برای آینده ای خوب بنایی بسازیم. قبل از شروع فصل هم مربیانی برای هدایت تراکتورسازی مطرح بودند اما نمی دانم چرا انتخاب نشدند. علی دایی مربی بزرگی است اما باید بعد از بررسی همه جانبه ببینیم چه کسی می تواند به تراکتور کمک کند.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم هیئت‌مدیره در روزهای آینده چه کسی را جایگزین رسول خطیبی خواهد کرد.

انتهای خبر