انتصابات جدید در شهرداری تبریز/ نجفی رکوددار نهضت تغییرات در شهرداری تبریز

نجفی که نشان داده علاقه زیادی به جابجایی مکرر مدیران دارد در حالی دست به جابجایی های متعدد طی این مدت زده که گستردگی و سرعت این تغییرات برای افکار عمومی عجیب و توام با حرف و حدیثهایی از پشت پرده انتصابات در شهرداری می باشد.

image_pdfimage_print
نهضت تغییرات در شهرداری تبریز ادامه دارد
به گزارش اعتدال آذربایجان(اعتدال پرس)، نجفی با صدور دو حکم انتصاب جدید تعداد تغییرات این شهرداری را در روزهای اخیر به عدد ۱۱ رساند تا رکوددار نهضت تغییرات در شهرداری تبریز آنهم طی مدت کوتاه باشد.

شهردار تبریز با صدور احکام جداگانه‌، شهردار منطقه ۷ و مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز را منصوب کرد.

 صادق نجفی، با صدور حکمی، علی فرخی را به عنوان شهردار منطقه ۷ تبریز منصوب کرد.

فرخی پیش از این و  در آبان ماه سال گذشته به جای امجدی (سرپرست تازه انتصاب یافته شهرداری منطقه۴ ) به سمت مدیرعامل سازمان زیباسازی منصوب شده بود.

همچنین در حکم دیگری، رضا خلیلی به عنوان مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز منصوب شده است. خلیلی پیش از این، مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز بوده است.

شهردار تبریز در احکام صادره، جابجایی مسئولیت‌های اجرایی را فرصت مغتنم انتقال تجارب تخصصی عنوان کرده و آورده است: تکریم ارباب رجوع، مدیریت منسجم هزینه‌های عمرانی و اجرایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوان و باانگیزه، راهگشای مسیر توسعه و آبادانی است که باید با اتکا به مفاهیم دینی و اعتقادی، منسجم‌تر از گذشته استمرار داشته باشد.

گفتنی است، طی روزهای جاری نیز شهرداری تبریز ۹ تغییر مدیریتی انجام داده بود و همانطورکه پیش از این نیز در اعتدال پرس اشاره شده بود، انتصابات متعدد و جابجایی های پی در پی نجفی در بدنه شهرداری، امروزه سوژه محافل مختلف شده است.

نجفی که نشان داده علاقه زیادی به جابجایی مکرر مدیران دارد، در حالی دست به جابجایی متعدد و زنجیره ای مدیران شهرداری در پست های مختلف طی یکی دو سال اخیر زده که گستردگی و سرعت این تغییرات برای افکار عمومی عجیب و توام با حرف و حدیثهایی از پشت پرده انتصابات در شهرداری تبریز می باشد.

مطالب مرتبط با این خبر در اعتدال پرس:

انتهای خبر