موافقت رسمی دولت با استانی شدن انتخابات مجلس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: دولت با کلیات طرح موافق است اما طرح کنونی نیاز به بازنگری اساسی دارد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت عصر امروز قبل از بازدید از بافت فرسوده شهری دوگنبدان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی […]

image_pdfimage_print

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس گفت: دولت با کلیات طرح موافق است اما طرح کنونی نیاز به بازنگری اساسی دارد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت عصر امروز قبل از بازدید از بافت فرسوده شهری دوگنبدان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس بند«ج» ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمان کشوری می‌توانند به ازای بازنشستگی یک نیروی رسمی، یک نیرو با اولویت کارکنان قراردادی و پیمانی به استخدام درآوردند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با کلیات طرح موافق است اما طرح کنونی ارسالی به مجلس شورای اسلانی نیاز به بازنگری اساسی دارد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: دولت تاکنون موافقت رسمی و خود را با استانی شدن انتخابات اعلام کر‌ده و حرف و حدیث‌های موجود در حد گمانه‌زنی است.

انتهای خبر